Övervakningskamera, utomhus

Suspiria

Trådstartare
Jag skulle vilja ha en kamera som går att kolla via dator eller mobilen. Den ska tåla att vara utomhus och vara flyttbar, till exempel ute eller in till stallet osv. Är alla svindyra eller finns det något billigt alternativ? Den behöver inte vara i jättebra upplösning eller så. Jag vill bara kunna slå på den/programmet i datorn eller hur det nu fungerar och kolla vid behov. :)
 
Jag skulle vilja ha en kamera som går att kolla via dator eller mobilen. Den ska tåla att vara utomhus och vara flyttbar, till exempel ute eller in till stallet osv. Är alla svindyra eller finns det något billigt alternativ? Den behöver inte vara i jättebra upplösning eller så. Jag vill bara kunna slå på den/programmet i datorn eller hur det nu fungerar och kolla vid behov. :)

Faram cam ip finns medflera, åtelkamera med mms funktion ?

Man får övervaka din egen tomt men ej ut över tomtgränsen. Du måste upplysa besökare tydligt antigen muntligt eller via skylt att det är kameraövervakat.
 
Har du Wifi utomhus eller hur vill du att materialet ska överföras? Det är ju den jobbigaste biten, att se till att det finns uppkoppling.
 
Har du Wifi utomhus eller hur vill du att materialet ska överföras? Det är ju den jobbigaste biten, att se till att det finns uppkoppling.
Vi har 2 olika mobila bredband, vet inte hur lång räckvidden är på dem men kan kolla det. Vet inte vad det finns för alternativ riktigt.
 
Det tar ju lite bredd att streama bild, och så ska det ju vara täckning där kameran sitter. VI har lite problem med det och vill inte gärna ha trådburet.
 

Liknande trådar

Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 619
IT & mobiler Är i behov av en liten billig dator att ha till att betala räkningar, surfa och såklart koppla in Netflix till Tv:n ;). (Och kanske...
2
Svar
23
· Visningar
2 119
Senast: Anders
·
Relationer Jag vill först och främst varna för det kan ev. bli ett rörigt inlägg. Men jag hoppas att du orkar läsa det! Kort bakgrundsinfo: *...
2
Svar
23
· Visningar
3 265
Avel Vad finns det för alternativ? jobbar en bit bort och vill kunna hålla koll på stoet....vet att det finns ngn typ av webbkamera som...
Svar
0
· Visningar
668
Senast: mortill3
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp