TheRedLightning
Trådstartare
Det handlar inte om att han måste ändra på sig, det är mer en principsak. Han behöver inte ändra sig men enligt honom måste jag ändra på mig, om han inte behöver ändra på sig behöver väl inte jag göra det heller? Varför ska bara den ena behöva ändra på sig men inte den andra och sen behöver man inte göra världens ändring heller, man kan göra en pytteliten ändring som kanske spelar roll.Varför är det så viktigt att du kan ändra på honom? Acceptera att han är som han är, eller avsluta vänskapen. Varför måste han ändra sig för att duga åt dig? Ändra sig för att du inte ska känna dig dissad och nära. Jag är som jag är. Antingen får mina vänner gilla läget eller så får de sluta umgås med mig. Att inre respektera den jag är tycker jag är värre än att avsluta ett samtal för att man kommer hem (vilket jag ALLTID gör).
Jag tycker helt klart du överreagerar på samtal och SMS; vad är en giltig orsak att avsluta en konversation med dig?
Jag tycker det blir väldigt fel när han säger att han inte kommer ändra sig men sen försöker ändra på mig.
Giltig anledning att avsluta ett telefonsamtal... tja kanske inte avsluta mitt i en viktigt diskussion till exempel kanske, alla samtal är inte likadana men det är dom som avslutas på ett abrupt sätt som man kommer ihåg och oftast får båda säga hejdå, inte bara den ena och sen klick, då står den andra lite som en fisk med ett hejdå på läpparna.