Överkänslighets reaktion häst

ishorses

Trådstartare
Är det någon här som haft en häst som fått en allvarlig överkänslighets reaktion?
Vad reagerade hästen på?
Min islandshäst har haft det och ett tag trodde veterinären att han hade Pemfigus men det var istället en överkänslighets reaktion på något.

Sv: Överkänslighets reaktion häst

För att ens komma i närheten utav en uns av sanning, krävs oerhört mycket information om hästens och dess förutsättningar. Och även då kommer det att handla om en hel del spekulationer, men kanske kan vara ideer att kolla upp.

Liknande trådar

Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
884
Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 150
Hästvård Hej! Kollar här om någon mer haft häst som plötsligt blivit "vätskig" i hålrummen över ögonen. Det är en connemara i fint hull som rids...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: jennylu
·
Hästvård Min islandshäst har haft återkommande skador ända sedan jag köpte honom för 2 år sedan. Innan jag köpte honom har han bara gått på bete...
Svar
14
· Visningar
740

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka