Övereagerar jag??

Sv: Övereagerar jag??

Det beror ju mycket på vad det är för ston också mina två har betäckt/försökt betäcka och jag säger att de inte kan gå med ston. Självklart finns det undantag just nu går de med ytterligare en val och ett sto. Men rent genrellt så säger jag nono till ston. För stor skaderisk för bägge parter. :crazy:

Haha, Mitt STO försöker betäcka alla valacker som kommer i hennes väg. Ganska pinsamt ibland när ägarna ser sina nersaglade valacker..

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 316
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 558
Senast: mars
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 330
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 870
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama