Överbyggd

Centaur

Trådstartare
Har upptäckt att min häst (född 98) är ganska så överbyggd bak. Inte konstigt att han ser ut att vara på framparten jämnt.... :crazy: Det skiljer iaf fem cm, kanske mer....

Tror ni han kommer växa till sig? :confused: Han är stor, och ganska omogen. Finns det nånting jag kan göra för att påverka?

Svårt att säga. Men eftersom han är 6år och det skiljer fem cm så skall du nog inte ha för stora förhoppningar om att han ska växa sig gämn. Du får arbeta honom så han bär sig mera på bakdelen efterhand. Det är massor av hästar som är lite överbyggda.

Liknande trådar

Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 966
Senast: Badger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 211
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 168
Senast: ameo
·
Hästvård Vet inte om vård är rätta underforumet men det var det närmaste till min fråga. Jag känner en häst på ridskolan som gillar att gosa, få...
Svar
6
· Visningar
1 044

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka