Överben!??

W

Western_Lasse

Hej skriv nu ner allt ni vet om överben , Måste få veta!

Hur får dom de? går de över? varf får dom de? hur länge ska dom vila?

Tacksam för svar.:o

Sv: Överben!??

hej, jag har en 5 åring som har ett litet överben på insidan av skenbenet tror jag det var. det är itne alls farligt och hästen behöver inte vila alls. jag köpte honom och hade det, vi besiktade honom såklart. veterinären skrev "litet övernen annars utan anmärkning". det är ganska vanllgit tror jag att unghästar har det. jag vet itne så mycket om det, utan har bara lyssnat på veterinären. :) fråga annars veterinär. rider honom och hoppar som vanligt, ingenting att oroa sig över.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
684
Senast: tara
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
666
Senast: Svartkatt
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 566
Senast: morgaine
·
Hästvård Hej! Min 13 åriga connemara ponny får väldigt mycket klåda i svansroten under vintern. Han är en boxvandrare och är ibland lite stressad...
Svar
1
· Visningar
464
Senast: Ponylove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Tik som "luktar gott"
  • Akvarietråden V