överben utanpå kronleden?

millen

Trådstartare
hejsan, jag visste inte riktigt var jag skulle lägga den här tråden, så jag la den här:)

är det någon som vet vad överben utanpå kronleden betyder?

tacksam för svar:D

Sv: överben utanpå kronleden?

Det är precis som det låter, en förbening på kronleden, det ser ut som en bula och känns hård.

Min häst har påbörjad ringkota = pålagring på kronleden..... Så det finns betydelser :)

Tror min häst också har detta! Det efter att hon sprang och trillade omkull och skrapade sönder hela höger sidan, och hennes högra framben kotan och neråt såg absolut inte fin ut.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 280
Senast: skiesabove
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 207
Senast: Kilauea
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 743
Samhälle Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka och känna, men spontant känner jag mig allt lite rånad, men kanske borde jag känna mig stolt...
2
Svar
36
· Visningar
3 244
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka