Är i södra England och här har det blåst och regnat som fan i perioder. Vi körde till New Forest idag och marken var rejält mättat med översvämningar här och där. :down:
Alla ponnyer hade gömt sig under träden.
 
Dalarna, regn och nån lite kraftigare vindpust ibland. Gungar lite i hänggrenarna i ornäsbjörken, men inte mer än så. I morgon över dagen/kvällen skulle det väll bli värre av vad jag kunde se. Hoppas det är någorlunda lugnt när jag åker till jobbet bara... Kör ca 5 mil genom skogen och vill inte ha ett träd över vägen/bilen.

Jag har dessutom utsläpp i stallet i morgon så hoppas jag slipper storm och yviga hästar.:angel:
 
Släppte precis ut hästarna. Konstaterade att det har börjat blåsa lite mer här i Södra Småland. Hoppas att de kan vara ute hyfsat länge idag....
 
Dalarna, regn och nån lite kraftigare vindpust ibland. Gungar lite i hänggrenarna i ornäsbjörken, men inte mer än så. I morgon över dagen/kvällen skulle det väll bli värre av vad jag kunde se. Hoppas det är någorlunda lugnt när jag åker till jobbet bara... Kör ca 5 mil genom skogen och vill inte ha ett träd över vägen/bilen.

Jag har dessutom utsläpp i stallet i morgon så hoppas jag slipper storm och yviga hästar.:angel:

Jag vaknade av att det knakade i huset när vinden drog igång :down:

(by utanför Falun).
 
Hos oss har det blåst och regnat en hel del inatt. Ingen skada däremot så det är skönt. Blir lika nojig för vår carport varje storm då den ligger med öppningen mot vinden, men än så länge har den stått pall för alla stormar.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har använt denna hårgele från Moroccanoil i flera år, men nu har de slutat tillverka den😫😫😫 Behöver tips på ersättningsprodukt! Jag...
Svar
0
· Visningar
329
Senast: MiniLi
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det väntas oväder i stora delar av Sverige. På vissa håll är det redan översvämning, medan det på andra bara är en hörsägen ännu. Skulle...
Svar
0
· Visningar
421
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Äntligen har vi en fungerande router igen och jag fick igår igång chromecasten utan problem. Funkade klockrent för både mig och sambon...
Svar
10
· Visningar
448
Senast: Kristall10
·
Samhälle Hur har ni det i ovädret? Snöar det mycket där ni bor?
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 602
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp