Outlook-hjälp

loveponies

Trådstartare
Jag har kommit åt någon knapp så att alltid när jag ska skriva meddelanden/mail i outlook så ser man alla tecken, dvs mellanslag markeras med en punkt, enter med ett sånt där "bakvänt P" osv. Någon som vet vad jag menar?
I Word finns ju denna funktion för att man ska kunna se precis vad man har tryckt på för knappar genom hela dokumentet, det finns en knapp i verktygsfältet med det där "bakvända P" och så står det "visa/dölj P". Men i outlook finns ingen sådan, så jag vet inte hur jag ska få bort denna funktion! Någon som vet?
 
Sv: Outlook-hjälp

Äh, bara för det så kom jag på det! Jag var bara tvungen att få fram ett annat verktygsfält i Outlook så fanns knappen där som man kunde stänga av med...
 

Liknande trådar

Hästvård Jag har bokat tid hos veterinär självklart, skulle dock gärna få hjälp att spåna lite kring detta innan besöket. Bakgrund: Två...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
11 792
Senast: skuggi
·
L
IT & mobiler Det måste väl finnas något enkelt sätt att göra någon typ av mall, när man flera gånger skickar ett mail med (nästan) samma innehåll...
Svar
3
· Visningar
1 465
Senast: raggis
·
K
Hästmänniskan *Skriver under anonymt nick då detta är känsligt för mig* Jag ringde för ett år sedan till kommunens djurskyddsinspektör och gjorde...
Svar
11
· Visningar
2 545
Senast: Görel
·
Övr. Barn Ja, det skulle jag vilja med Elins farmor! Himmel, den ena farmodern är värre än den andra!!!! Jag trodde inte att någon kunde vara...
43 44 45
Svar
892
· Visningar
77 495
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp