Tänker inte veva vidare eftersom det då blir OT och bör brytas ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänker inte veva vidare eftersom det då blir OT och bör brytas ut.
En diskussion om en utbrytning blir OT i en tråd om utbrytningar? Den får jag fundera på ett tag.Tänker inte veva vidare eftersom det då blir OT och bör brytas ut.
Men sluta tramsa.Tänker inte veva vidare eftersom det då blir OT och bör brytas ut.
Etiken med diamanter hörde till tråden och det var väl därför devfick vara kvar. Lönsamheten i svenska gruvor där det inte bryts diamanter till förlovningsringar gjorde det inte och bröts ut.
Du kan gärna veva det några varv till, jag kommer inte att göra det.
En diskussion om en utbrytning blir OT i en tråd om utbrytningar? Den får jag fundera på ett tag.
Alltså jag tror du tar priset i den här tråden. Nästan faktiskt.Gör gärna det, ffa eftersom den borde flyttas till Allmänna forumet så fler får tillfälle att delta istället för att gömmas i ett forum mycket få finns på.
Jag har läst några sidor i "vad pysslar vi med" tråden och såg minst 5 ämnen som hade kunnat bli intressanta diskussiooner för en större grupp. Jag har även tittat på några andra där det inte ser likadant ut. Kanske beror det på att "pysslar med" är ett så brett ämne så allt kan gå in under det.
Kontentan av min ovetenskapliga undersökning är att pysslar med tråden utarmar forumet på intressanta diskussioner medan övriga inte gör det i samma utsträckning.
Min fråga fick jag aldrig svar på, ändå sitter du nu och klagar att @ainasoja inte svara dig.Vilka ämnen är det?
Inga problem för migNu ska jag göra nåt som kanske inte är etiskt korrekt på forumet, men jag kommer lägga in citat från en annan tråd.
@Shaggy i den tidigare tråden här som diskuterade evighetstrådar skrev du följande och jag frågade en motfråga
Min fråga fick jag aldrig svar på, ändå sitter du nu och klagar att @ainasoja inte svara dig.
Men när du skrev det inlägget och jag frågade kort efter borde du rimligtvis ha kunnat ge nåt exempel?Inga problem för mig
Jag har förklarat det i den här tråden men jag kan skriva det igen. När jag försöker läsa evighetstrådarna så stänger min hjärna ner. Jag klarar av att läsa några enstaka inlägg sen är det kört. Jag kan alltså inte svara på din fråga ens om jag försöker men med tanke på hur många intressanta trådar som brutits ut ur evighetstrådarna så känns det för mig som om min analys var korrekt
Jag lyckades läsa ett antal inlägg och såg några intressanta debattämnen men när hjärnan stänger ner stänger den ner och eftersom jag inte hade en aning om var i tråden jag hittat dem så kunde jag inte leta upp dem igen.Men när du skrev det inlägget och jag frågade kort efter borde du rimligtvis ha kunnat ge nåt exempel?
Jag vet fortfarande inte vad som har utbrutits från "vad pysslar du med" förutom @Ninnururs inlägg.
Hur många är många? Och under hur lång tid?Inga problem för mig
Jag har förklarat det i den här tråden men jag kan skriva det igen. När jag försöker läsa evighetstrådarna så stänger min hjärna ner. Jag klarar av att läsa några enstaka inlägg sen är det kört. Jag kan alltså inte svara på din fråga ens om jag försöker men med tanke på hur många intressanta trådar som brutits ut ur evighetstrådarna så känns det för mig som om min analys var korrekt
Jag har redan skrivit att jag tycker aktiviteten på froumet ökat och att det med de utbrutna trådarna finns mer intressant att diskutera. Det är alltså en känsla jag har men jag är inte så fanatisk så jag fört bok över detHur många är många? Och under hur lång tid?
En känsla säger ingenting. Jag tex tycker inte det har gjort vare sig till eller från.Jag har redan skrivit att jag tycker aktiviteten på froumet ökat och att det med de utbrutna trådarna finns mer intressant att diskutera. Det är alltså en känsla jag har men jag är inte så fanatisk så jag fört bok över det
Det finns fortfarande en sökfunktion som kanske kan hjälpa dig?Jag lyckades läsa ett antal inlägg och såg några intressanta debattämnen men när hjärnan stänger ner stänger den ner och eftersom jag inte hade en aning om var i tråden jag hittat dem så kunde jag inte leta upp dem igen.
För mig har det gjort skillnad men självklart har du rätt en känsla är ingen vetenskap. Nu är dock inte Buke ett vetenskapligt forum utan ett diskussionsforum och då är känsla en viktig del av det helaEn känsla säger ingenting. Jag tex tycker inte det har gjort vare sig till eller från.
Fast vad ska jag söka på när jag inte minns en enda detalj? Jag satt och räknade fingrar för att få en uppfattning men ämnena försvann ur minnet då hjärnan stängde ner.Det finns fortfarande en sökfunktion som kanske kan hjälpa dig?
Förlåt OT,
Ett flertal av de utbrytna trådarna ligger på första sidan ett par dagar efter att de brutits ut.Hur många är många? Och under hur lång tid?
Då känns det lite svårt tyvärr, tänkte bara att den iaf. inte försvunnit som en del annat gjort på buke.Fast vad ska jag söka på när jag inte minns en enda detalj? Jag satt och räknade fingrar för att få en uppfattning men ämnena försvann ur minnet då hjärnan stängde ner.
Så må vara men kommer man med ett påstående att det är många av något så är det enligt mig minimum att faktiskt kunna komma med en siffra av något slag i alla fall. Just på Buke brukar det första dessutom vara någon som skriver ”Har du källa på det?” så jag håller nog inte med om att Buke skulle vara någon form av ”känsloforum” utan krav på vetenskapliga underlag, snarare tvärtom.För mig har det gjort skillnad men självklart har du rätt en känsla är ingen vetenskap. Nu är dock inte Buke ett vetenskapligt forum utan ett diskussionsforum och då är känsla en viktig del av det hela