Visst är det så att många faktiskt inte inser hur mycket jobb det ligger bakom att ha ett stall/inhyrda, men jag har tyvärr märkt att det finns många stallägare som tar ut rätt saftiga hyror där saker ska ingå (där det alltså är uttalat och överenskommet att de här grejerna ska ingå), som de sen inte gör, och blir sura när de inhyrda påpekar det. Har man tagit på sig att ha inhyrda kan man faktiskt inte låta sina personliga problem gå ut över de som står i stallet, eller helt enkelt strunta i saker som man kommit överens om att stallägaren ska göra mot betalning. (Jag skulle själv aldrig palla att ha inhyrda, jag skulle bli galen av det, men jag kommer heller aldrig utsätta mig själv och andra för mig som stallägare heller.)
Är det här någonting du har märkt av själv, innan de andra i stallet påpekade det? Om inte, så bilda dig en egen uppfattning om personen. Alla människor kommer inte överens, och alla människor kan inte älska varandra heller, så bara för att stallägaren och någon i stallet inte kommer överens behöver inte det innefatta alla. Men om du själv också märkt det, fråga. Personen är kanske inte ens medveten om att det är så hen uppfattas? Om det inte sker en förbättring sen, och stallägaren är jättesur, hade jag övervägt att byta stall.