Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En kattsandsmatta. Samlar upp kattsanden runt kattlådan. Vi reade ut den på jobbet och jag blev så irriterad på att ingen köpte den så vi blev av med den. Till slut köpte jag den själv och gud vad skönt det är att inte ha kattsand över hela golvet.
Oh gamla Fjällräven prylar En bekannt hade en jacka - han var skogvaktare - som han skulle slänga. Jag sa att jag kunde ha den i stallet. Efter att jag hade haft den i stallet i säkert fem år, kom han på besök och tog igen sin gamla jacka... jag hade god lust att fråga hans dödsbo om jackanEn fjällrävenjacka av äldre modell köpt på Myrorna för 20 kr för typ 15 år sedan. Använder den fortfarande. Om vi pratar pris per användning slår den nog det mesta. Tyget verkar vara outslitligt, till skillnad från nyare fjällrävengrejer.
Jag har en sån här. Finns i grått också men jag har den rosa eftersom det var den vi reade ut. Funkar hur bra som helst tycker jag.Funkar den bra? Storlek? Vad hittar man en som fungerar bra?
Har kattsand överallt två dagar max mellan dammsugning.
Tipps motages gärna
Pappa köpte sin på slutet av 70-talet (eller början av 80). "Den håller ju än!", Absolut för den har typ noll slitage men kanske inte modemässigt
En talande äggkokare!
Hur kul låter en äggkokare liksom men om hushållet äter en del ägg så är det supersmidigt att sätta på den och så säger kokaren när äggen är löskokta, mellankokta och hårdkokta. Bara att ta av när de är som du vill ha dem. Tidigare så glömde vi dem ganska ofta på spisen och äggen blev väldigt hårda och missfärgade...
Ett stort plus är att äggen blir löjligt lättskalade. Sånt irritationsmoment tidigare, halva äggen följde med skalet.
Avd. Saker jag inte visste att jag behövde men nu kommer att köpaEn talande äggkokare!
Hur kul låter en äggkokare liksom men om hushållet äter en del ägg så är det supersmidigt att sätta på den och så säger kokaren när äggen är löskokta, mellankokta och hårdkokta. Bara att ta av när de är som du vill ha dem. Tidigare så glömde vi dem ganska ofta på spisen och äggen blev väldigt hårda och missfärgade...
Ett stort plus är att äggen blir löjligt lättskalade. Sånt irritationsmoment tidigare, halva äggen följde med skalet.
Kommer han flytta med vid eventuell utlandsflytt alltså?Han kommer aldrig säljas om inget jätteoförutsätt sker..
Finns det sådana
En sådan skulle kunna passa mig, har du en länk eller en bild?
Den jag köpte heter emerio EB-115560, typ 250 kr!
Beror väl på var vi hamnar, men han kommer oavsett inte att säljas av den anledningen.Kommer han flytta med vid eventuell utlandsflytt alltså?