Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag spanar lite försiktigt efter om jag kan slänga min gamla fåtölj ... då skulle jag ju få platsJag va tvungen att googla det hela och stoltypen heter papasan, tydligen finns det en större/soffvariant som heter mamasan också men jag hittade inte några Svenska försäljare av den, men det är nog tur om jag ska få något gjort...
Jag spanar lite försiktigt efter om jag kan slänga min gamla fåtölj ... då skulle jag ju få plats
Jag ska faktiskt kanske köpa en på fredag Jag kunde inte låta bli!Alltså om det inte va för att folk får för sig att komma på besök i bland hade jag lätt slängt ut soffan för att kunna ha fåtöljen inne men jag har min utomhus istället och det är guld värt att den är så lätt att flytta.
En fjällrävenjacka av äldre modell köpt på Myrorna för 20 kr för typ 15 år sedan. Använder den fortfarande. Om vi pratar pris per användning slår den nog det mesta. Tyget verkar vara outslitligt, till skillnad från nyare fjällrävengrejer.