Oskodda skoridbyxor?

Spiteful Spirit

Trådstartare
Testar på detta forum istället, få se om tråden får ligga kvar. Jag är på jakt efter skoridbyxor, oskodda. Har än så länge bara hittat antingen helskodda eller såna med skoning från knät och ner. Jag vill enbart ha tygskoning. Var kan jag hitta sådana?

Sv: Oskodda skoridbyxor?

Jag köpte ett par såna på hööks i våras, tygskodda från knäet har jag för mig...
Snorhalt :crazy: köp en mocka sadel också :idea::rofl:
Men de var billiga, skööööna och hade lååånga ben :love:

Tack för svaret :-) Hittade de jag antar att du menade på Hööks hemsida, 400 spänn känns ju helt ok.
Andra tips? Läste i en gammal tråd här på forumet att Horka hade en oskodd modell, men den har jag inte lyckats hitta.

Varför inte köpa ett par Wrangler jeans...

Ja kanske det.. en sak har jag dock funderat på. Skoridbyxor har ju en hälla under foten så inte byxbenen ska glida upp, hur är det med wrangler? Sitter de där de ska ändå, så det inte glipar och man får skavsår på benen?

Köpte ett par oskodda från Pikeur, jättefina:d Dock är de som någon annan nämde väldigt hala.

Jag får sälla mig till gänget som köpt hööks "gröna" skobyxor. Rider i dem nästan varje gång nu, de är helsköna! Fast jag har korta ben så jag fick plocka fram saxen o symaskinen :D tillskillnad från de med långa ben som säkert jublar över dem.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 719
Senast: Kajsalisa
·
Gravid - 1år Hur har ni mått efter skrapning? Skrapning kan ju utföras av olika anledningar. När jag försöker läsa om andras erfarenheter efteråt...
Svar
2
· Visningar
645
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka