Om man kan sitta och bara läsa utan att säga något och hamna i stora diskussioner med puckon.... Det kan tyvärr inte jagDen är skitkul ju
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om man kan sitta och bara läsa utan att säga något och hamna i stora diskussioner med puckon.... Det kan tyvärr inte jagDen är skitkul ju
Sicken tomte......En del av vad tjejen hade fått höra av uppfödaren vid deras mailkontakt. Hon har kopierat mailet och lagt in i kommentarsfältet, inte hon som skrivit detta alltså.
En del av vad tjejen hade fått höra av uppfödaren vid deras mailkontakt. Hon har kopierat mailet och lagt in i kommentarsfältet, inte hon som skrivit detta alltså.
Du är tredje personen i tråden att länka till sammaLäs denna annons om ni vågar. Den är så SJUK
http://m.blocket.se/kalmar/Fina__sota_a_gosiga_valpar_finnes_65442709.htm?ca=17&w=2
Vi snackar i 180 allihopaDu är tredje personen i tråden att länka till samma
Tillägg: Och jag var inte först att säga det tydligen
Det har tillkommit text.Vi snackar i 180 allihopa
De sista raderna är "roliga" de med:
Ps. Föräldrarna och deras ursprung presenteras när jag ser att det finns ett genuint djurintresse. Säljer inga robotgräsklippare som sköter sig själva i trädgården. De är heller inga trofér utan varelser med samma behov som människan för att må bra. Tror du på rasbiologi är du rasist och till dem säljer jag inte. Ds.
HAHAHAHA rasist!! Förlåt men det här är såå roligt Jag visste inte att hundar var gräsätare, för övrigt eftersom folk tydligen använder dem som gräsklippare (just det ja, de blir ju vad man gör dem till...)Det har tillkommit text.
Han måste ju driva med folk =DDet har tillkommit text.
Det har tillkommit text.
Han lär få behålla de där hundarna länge till så till vida det inte dyker upp en tomte som matchar honom.....Det har tillkommit text.
Många tomtar finns det...Han lär få behålla de där hundarna länge till så till vida det inte dyker upp en tomte som matchar honom.....
De här hundarna bor ju redan hos en världsmästare!!! Han slår ju tom alla biologer på fingrarna med sin expertisKlart hundarna blir sålda. Det finns de som vill "rädda" hundarna
Jag är väl en djurrasist dåDet har tillkommit text.
Samma här. Undra om han på fullaste allvar tror att man kan para huskatter, lodjur, tigrar, pantrar, geparder, lejon osv med varandra med för de tillhör ju alla arten katter......Jag är väl en djurrasist då
Fri djursex för alla oavsett art/ras?Samma här. Undra om han på fullaste allvar tror att man kan para huskatter, lodjur, tigrar, pantrar, geparder, lejon osv med varandra med för de tillhör ju alla arten katter......
Eller ja...det tror han säkert. För han är ju så öppensinnad......
Hell Yee... Det är ju ändå 2016....inte medeltidenFri djursex för alla oavsett art/ras?
Hell Yee... Det är ju ändå 2016....inte medeltiden
Antar att flygfiskar är resultatet av en kinky fågel och en pilsk mört.
Fast just det fenomenet förekommer i naturen, tror de kallas lejger.Ja men hallå, dem parade ju en tigerhona med en Lejonhanne ( eller var det tvärtom??) där avkomman blev stor som ett hus. Det är bara ett litet steg från det till att låta Leoparden från zoo sätta på grannbondens stallkatt!