Oseriös avel nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den är skitkul ju :D
popcorn.jpg
Om man kan sitta och bara läsa utan att säga något och hamna i stora diskussioner med puckon.... Det kan tyvärr inte jag :banghead:

Vi snackar i 180 allihopa :p
Det har tillkommit text.
De sista raderna är "roliga" de med:
Ps. Föräldrarna och deras ursprung presenteras när jag ser att det finns ett genuint djurintresse. Säljer inga robotgräsklippare som sköter sig själva i trädgården. De är heller inga trofér utan varelser med samma behov som människan för att må bra. Tror du på rasbiologi är du rasist och till dem säljer jag inte. Ds.

Hell Yee... Det är ju ändå 2016....inte medeltiden :rofl:

Antar att flygfiskar är resultatet av en kinky fågel och en pilsk mört.

Ja men hallå, dem parade ju en tigerhona med en Lejonhanne ( eller var det tvärtom??) där avkomman blev stor som ett hus. Det är bara ett litet steg från det till att låta Leoparden från zoo sätta på grannbondens stallkatt! :up::up:

Ja men hallå, dem parade ju en tigerhona med en Lejonhanne ( eller var det tvärtom??) där avkomman blev stor som ett hus. Det är bara ett litet steg från det till att låta Leoparden från zoo sätta på grannbondens stallkatt! :up::up:
Fast just det fenomenet förekommer i naturen, tror de kallas lejger.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Akita Inu 6 attacker. Dogo Argentinom 6 attacker. Dogs Canario 6 attacker. Amstaff 37 attacker. Schäfer 6 attacker. Rottweiler 24...
2
Svar
28
· Visningar
4 113
Senast: Raderad medlem 94602
·
Ekonomi & Juridik Jag och en vän är väldigt oense om en sak, och skriver här för att själv få en klarhet i det hela, samtidigt som jag gärna vill höra er...
Svar
15
· Visningar
2 572
Senast: bapro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Adventskalendertråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur