Oseriös avel nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har bla sett honom skriva att det går uuutmärkt att korsa hundar med varg, dingo, räv osv... för de är ju samma art :up: Blir bara utseendemässiga skillnader, sådetså.

Haha och att nervösa hundar blir det pga ägarna - precis som barn blir det pga föräldrarna.

Men. Herre. Gud.

Kan man ålägga djurförbud på folk endast pga bristande intellekt? :angel:

Precis! @Voff kanske vill börja med schäfer/räv-avel? Eller lite dingo kanske? :)
Hahaha....det lustiga är att jag hade en schäferkorsning för många år sen (schäfer/Keeshound) som faktiskt blev förväxlad med en räv :laugh:

Mitt ex var ute och gick med henne som valp när en tant frågade om det var en räv. Han svarade "Japp, vi hittade den i skogen så vi satte koppel på den......"

Hon var grå och hade spetssvans :angel:

Man verkar det som enligt @moofy inlägg en bit upp. Moofy kanske vet nått om demna stjärna?
Han heter Peter av det jag sett i Fb-gruppen "Hundar ocensurerat"! En tjej som hade mailkontakt med honom la upp vad han skrivit så vi kunde se, det är så jag fick lära mig att hund och räv funkar finfint ihop! Man lär sig något nytt varje dag ;)

Han heter Peter av det jag sett i Fb-gruppen "Hundar ocensurerat"! En tjej som hade mailkontakt med honom la upp vad han skrivit så vi kunde se, det är så jag fick lära mig att hund och räv funkar finfint ihop! Man lär sig något nytt varje dag ;)
Det där är ju en grupp jag ska hålla mig ifrån. Tror inte jag fixar den mentalt.

Det där är ju en grupp jag ska hålla mig ifrån. Tror inte jag fixar den mentalt.
Den är skitkul ju :D
popcorn.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Akita Inu 6 attacker. Dogo Argentinom 6 attacker. Dogs Canario 6 attacker. Amstaff 37 attacker. Schäfer 6 attacker. Rottweiler 24...
2
Svar
28
· Visningar
4 113
Senast: Raderad medlem 94602
·
Ekonomi & Juridik Jag och en vän är väldigt oense om en sak, och skriver här för att själv få en klarhet i det hela, samtidigt som jag gärna vill höra er...
Svar
15
· Visningar
2 572
Senast: bapro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama