Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att begära ett pris är ju inre samma sak som att få det, betalar man 45 000 för en blandras borde man beställa en läkartid istället.
Skallen full av poo?Säg det till alla Poo-köpare.
Kan man diagnostiseras med Poomani, Poosyndrome?
Skallen full av poo?
Att begära ett pris är ju inre samma sak som att få det, betalar man 45 000 för en blandras borde man beställa en läkartid istället.
Visst, men man skriver ju knappast att "nu har vi en kull bullshit för 45 000 kr som vi vill flyttar hemifrån, skynda fynda innan de sålt slut trots att ingen ringt ännu." Om de gick åt som smör i solsken skulle de ju inte behöva annonsera ens?Nog för att en del ljuger i annonserna, men det står ju ofta priser på 30-40-45 tusen kronor, och i annonsen står nu är bara en valp kvar av X ... :P
Och glöm inte artikeln om uppfödaren som fick tusen folk i kö på två timmar..
[...] De flesta rasuppfödare har nog redan kö på sina valpar och behöver inte annonsera, min kompis hade tur att få tinga en valp innan coronan bröt ut men det var redan då lång kö på den kullen.
Du läser buke 41 sekunder i taget?Alltså, det räcker för egen del att äntra Internet i sisådär 42 sekunder för att förstå att mänskligheten är utom räddning. Åtminstone en del av den.
Visst, men man skriver ju knappast att "nu har vi en kull bullshit för 45 000 kr som vi vill flyttar hemifrån, skynda fynda innan de sålt slut trots att ingen ringt ännu." Om de gick åt som smör i solsken skulle de ju inte behöva annonsera ens?
De flesta rasuppfödare har nog redan kö på sina valpar och behöver inte annonsera, min kompis hade tur att få tinga en valp innan coronan bröt ut men det var redan då lång kö på den kullen.
Dom går som smör i solsken,kamrat la ut för 24000 på 8 min hade hon över 30 svar.Såklart, precis det jag menar.
Men det verkar ju onekligen som att annonserna försvinner, så jag antar att valparna säljs.
Blev ju förmodligen inte värre för dem när kungafamiljen köpte doodle heller...
Du läser buke 41 sekunder i taget?
En får väl hoppas på setter och inte varghund iafIrish doodle, antar att det är irländsk setter då? Känns ju spontant som att det blir rätt fula som vuxna. Men jag tycker att de flesta doodles är fula med konstig päls.
Dom blir görfula helt enkelt.Hur funkar strävhår med pudel? Är det irländsk terrier kanske det kan bli en riktigt hopplös doodlepäls?
Inte direkt "kändis" men en ganska känd svensk twitterprofil jag följer visade det sig att de tydligen föder upp sådana. Blir överlag förvånad över att så många verkar tro att det ska vara någon sorts mirakelgrej med blandraser.Såg att ”arga snickaren” har köpt en Labradoodle. Känns som att kändisar höjer statusen ytterligare på dessa blandraser när de lägger ut bilder på sociala media..