Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med, nog för att jag inte är negativ till en omhoppning efter nästa runda, men det kunde ju vara en omhoppning lagomt till medaljerna bara typ. Nu kan det ju bli en stoor omhoppning
Jag håller med överväger att kolla BBC nästa omgång trots att trean sänder.Fast jag föredrar nog BBC:s kommentatorer ändå...
Det roligaste hade ju varit med tre till omhoppning så de fått hoppa om medaljerna enbart.Kan ju bli en omhoppning med 9-10 stycken tråkigt i så fall. Bara 8 stycken som inte gick vidare till andra rundan. Alldeles för lätt bana
Fast jag föredrar nog BBC:s kommentatorer ändå...
Då vet han ju vad han måste göra. Åh vad jag hoppas!Peder startar näst sist i nästa runda.
Kan ju bli en omhoppning med 9-10 stycken tråkigt i så fall. Bara 8 stycken som inte gick vidare till andra rundan. Alldeles för lätt bana
Det roligaste hade ju varit med tre till omhoppning så de fått hoppa om medaljerna enbart.
oh my hjärtattackvarning då maoPeder startar näst sist i nästa runda.
äh Peder tar honom med en hundradel snabbare felfri runda - deal?Jag tror Lamaze tar hem det här jag. Men man kanske vågar hoppas på en bronspeng
Dealäh Peder tar honom med en hundradel snabbare felfri runda - deal?
Jag tippar:
1. Lamaze
2. Peder
3. Bosty