Bosty var det fransmannen det ,som svängde med benen fram och tillbaka som en pendel i sprången och satt tungt på rumpan ?
Haha, japp det stämmer! Han vann EM för nått år sen dessutom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bosty var det fransmannen det ,som svängde med benen fram och tillbaka som en pendel i sprången och satt tungt på rumpan ?
jisses . Hoppas det funkar med viaplayJag tror inte att jag har sett något så spännande sen RGB i Hong Kong.
Nu ska jag till stallet och hoppas att det går att få in viaplay på mobilen.
Haha! Älskar hur Henrik lever sig in då de svenska rider. Stönar och piper..
Håller med, nog för att jag inte är negativ till en omhoppning efter nästa runda, men det kunde ju vara en omhoppning lagomt till medaljerna bara typ. Nu kan det ju bli en stoor omhoppningMen antalet nollor är inte så kul.
18:30 börjar nästa omgång så skynda dig så hinner du innan.Eller är det lång paus innan nästa omgång? Någon som vet något ungefärligt tidschema ?
Det ska väl börja 18.30 igen?Eller är det lång paus innan nästa omgång? Någon som vet något ungefärligt tidschema ?
Fast *host* om nu Lamaze är het felfri hittills så borde han ju få fel i nästa omgångMed tanke på Lamazes nolla är jag just nu nöjd med att tidigare fel inte tas med
(inte för att jag har nåt emot honom alltså, utan för att jag vill att Peder ska ligga i ledning)
start 18:30 svensk tidEller är det lång paus innan nästa omgång? Någon som vet något ungefärligt tidschema ?