Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast de tre med bäst resultat hade alla varsitt tidsfelfast han hade väl ett tidsfel ( 1 -) från de första omgångarna även om han varit felfri ? så inte på delad förstaplats så sett ?
aha oki - jag mindes bara att han fick ett tidfel och har inte hängt med tillräckligt för att inse att ingen var helt igenom felfri i osFast de tre med bäst resultat hade alla varsitt tidsfel
Fast tidsfelet kom på klassen i onsdags...
Inget är så läckert som en svettfux ( eller som det heter inom min ras chestnut ) med lite flaxen anlag och mycket vitt på ben och huvud
Fast de tre med bäst resultat hade alla varsitt tidsfel
Fast tidsfelet kom på klassen i onsdags...
Nej, Eric Lamaze var helt felfri så han är i ensam ledning.
I stand correctedaha oki - jag mindes bara att han fick ett tidfel och har inte hängt med tillräckligt för att inse att ingen var helt igenom felfri i os
Hursom så har ju Peder gjort det fantastiskt i os hittils!
Jag hade för mig att det var någon som var helt felfri men har som sagt inte hängt med tillräckligt för att lita på att jag hade rätt i det ( har bara tv3 och tv10 )Nej, Eric Lamaze var helt felfri så han är i ensam ledning.
Sjas med er och in med Peder!
Bosty var det fransmannen det ,som svängde med benen fram och tillbaka som en pendel i sprången och satt tungt på rumpan ?Gah, blir så nervös att Bosty ska åka av!
Men han är vekrligen en mästare på att få hästarna att ge allt!
Ligger min sändning efter? Vet att den släpar lite. Nu startar Farrington för mig.
Bosty var det fransmannen det ,som svängde med benen fram och tillbaka som en pendel i sprången och satt tungt på rumpan ?