Hua Meredith!
Usch jag har på känn att Peder kommer riva
Samma här, önskar att de inte fick börja om på noll och ha med sig resultaten istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hua Meredith!
Usch jag har på känn att Peder kommer riva
Jag också! Nån gång kommer det ju ett nedslag och den har varit felfri tre dagar så...
Jag också! Nån gång kommer det ju ett nedslag och den har varit felfri tre dagar så...
Tyst på dig tantskrälle!
Jag med, särskilt iår när Peder ligger dela förstaplatsSamma här, önskar att de inte fick börja om på noll och ha med sig resultaten istället.
Tur att jag inte är ryttare, "nu har jag nollat flera gånger så nu kommer jag riva, fan"
Kommer bli bra mycket fler än 18 i andra klassenNu står "fyrafelarna" som qualified i resultatlistan, så vi får se Henrik en runda till
Inte jinxa detta nu !!!
Ja fler nollor desto närmre ett nedslag är man!
Inget är så läckert som en svettfux ( eller som det heter inom min ras chestnut ) med lite flaxen anlag och mycket vitt på ben och huvudDen är lik min med öht. Så jag är partisk tror jag.
Ja, men det känns ju som en lite dålig inställning att gå in och tänka "nu kommer säkert nedslaget"
Samma här, önskar att de inte fick börja om på noll och ha med sig resultaten istället.
sådär det känns mycket bättre med sådana inläggHaha är ju tur att Peder inte tänker så! Han tänker.. nu har jag varit felfri i 3 rundor och kommer vara det i 3 rundor till!
fast han hade väl ett tidsfel ( 1 -) från de första omgångarna även om han varit felfri ? så inte på delad förstaplats så sett ?Jag med, särskilt iår när Peder ligger dela förstaplats