Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och nu bara nollorna trillar in...
Tycker banan känns lite för lätt.
Oj, jag håller med henne igenLinda sa väl det oxå att den var relativt lätt.
Oj, jag håller med henne igen
Tycker det ska vara svårare i en OS-final.
Brukar väl inte vara så. Den ska ju dessutom vara kortare.Vi får väl hoppas omgång 2 blir betydligt svårare?
Är bara fem felfria, men de kom på radVi kan inte ligga lika i tid. Jag kollar och ligger vid första pausen och då är bara 5 felfria. Hur långt efter är jag?
Jag tror du ligger rätt i tid.Vi kan inte ligga lika i tid. Jag kollar och ligger vid första pausen och då är bara 5 felfria. Hur långt efter är jag?
Nu är det paus här. De visar sladdning av banan.Vi kan inte ligga lika i tid. Jag kollar och ligger vid första pausen och då är bara 5 felfria. Hur långt efter är jag?
Brukar väl inte vara så. Den ska ju dessutom vara kortare.
Ah okej. Jag tänkte väl, läste att nollorna ramlar in och de jag tittade på hade 12 fel liksom *s* Inte många felfria alltså.Är bara fem felfria, men de kom på rad
Nej det brukar det inte vara, men nu får det vara så annars tycker inte jag det blir rättvist.
De är kanske måna om att det ska bli omhoppning för att det ska bli mer spännande?
Varför inte rättvist? Dock trist, det är ett OS liksom.