OS-tråden hoppning

Är det inte paus mellan rundorna 16:40-18:25? Och sen finns det tid för ev omhoppning men den visas inte på TV3? Så tolkar jag det...

Jo det ska vara paus någonstans.

Om man tar viasat ridsport enklast för dom visar ju allt ...

14:55-18:25 Viasat Hockey HD/Viasat OS Ridsport: Hoppning individuell final, LIVE

18:25-21:30 Viasat Hockey HD/Viasat OS Ridsport: Hoppning individuell final, LIVE

Varför står det inte bara 14.55- 21.30?

Är livrädd för att missa något :nailbiting: , speciellt som jag måste planera in en timmes bilkörning i pausen O_o

Någon som fattar något utav detta? (från tidningen ridsport)

14:55-16:40 TV3 HD: Hoppning individuell final, LIVE
14:55-18:25 Viasat Hockey HD/Viasat OS Ridsport: Hoppning individuell final, LIVE
14:55-16:40 Viasat Sport HD: Hoppning individuell final, LIVE
18:25-19:20 TV3 HD: Hoppning individuell final, LIVE
18:25-21:30 Viasat Hockey HD/Viasat OS Ridsport: Hoppning individuell final, LIVE
18:25-19:20 Viasat Sport HD: Hoppning individuell final, LIVE

hm hittade detta - har sorterat per kanal så det är lättare att se vad som sänds var och när :
http://www3.ridsport.se/Tavling/Evenemang/Rio2016/Nyheter/SaserduOS-ridsportenpaTV/
Fredag 19 augusti
11:00-14:55 Viasat Hockey HD/Viasat OS Ridsport: Hoppning lagtävling final, REPRIS
21:30-23:15 Viasat Hockey HD/Viasat OS Ridsport: Hoppning individuell final, REPRIS
23:15-11:00 Viasat Hockey HD/Viasat OS Ridsport: Hoppning individuell final, REPRIS

14:55-16:40 TV3: Hoppning individuell final, LIVE
18:25-19:20 TV3: Hoppning individuell final, LIVE

• Gilla
Reactions: fio
hm hittade detta - har sorterat per kanal så det är lättare att se vad som sänds var och när :
http://www3.ridsport.se/Tavling/Evenemang/Rio2016/Nyheter/SaserduOS-ridsportenpaTV/
Fredag 19 augusti
11:00-14:55 Viasat Hockey HD/Viasat OS Ridsport: Hoppning lagtävling final, REPRIS
21:30-23:15 Viasat Hockey HD/Viasat OS Ridsport: Hoppning individuell final, REPRIS
23:15-11:00 Viasat Hockey HD/Viasat OS Ridsport: Hoppning individuell final, REPRIS

14:55-16:40 TV3: Hoppning individuell final, LIVE
18:25-19:20 TV3: Hoppning individuell final, LIVE

Tråkig som jag är och eftersom jag vill motionera hästarna i dagsljus så siktar jag in mig på reprissändningen på viasat ikväll :)

Är det någon som vet hur det gick på besiktningen? Att de svenska hästarna var ok vet jag, men hur var det med övriga?

Troor jag läste lite snabbt i förbifarten på någon rubrik att det inte varit någon som fallit ifrån. Men väldigt osäker källa :angel:

Nu är det igång! Svåååår bana och häftiga hinder! Det är verkligen ett riktigt OS det här hindermässigt!

@Mirtai De sa att Nino de Buisonettes och två holländska hästar (bla Zentih) fick trava om.

Oväntat bra av Henrik måste jag säga, men håller med Linda att det var ett märkligt ryttarfel till vattnet. Lite som att han blev förvånad att där kom ett vatten...

Oväntat bra av Henrik måste jag säga, men håller med Linda att det var ett märkligt ryttarfel till vattnet. Lite som att han blev förvånad att där kom ett vatten...

Kändes lite som både Malins och Roffes vattenmiss. Bara slutade rida?!

Gissar att Henrik är väldigt sur på sig själv nu.

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 980
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På midsommarafton tävlar ett toppat landslag i Rotterdam: guldhjältarna från Tokyo-OS Henrik von Eckermann, Malin Baryard Johnsson och...
Svar
0
· Visningar
299
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann, Peder Fredricson och Malin Baryard Johnsson vann OS-lagguldet i Tokyo. Med som reserv var Rolf-Göran Bengtsson...
Svar
0
· Visningar
252
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det svenska hopplandslaget förblir intakt till OS i Paris. Peder Fredricson, Henrik von Eckermann, Malin Baryard-Johnsson och Rolf Göran...
Svar
0
· Visningar
196
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka