OS-tråden hoppning

Jag måste bara fråga eftersom du varit negativ i ALLA OS-trådar, tycker du överhuvudtaget om hästsport? Annars kanske det är bättre för ditt mående att lägga tid på din hobby.

Öh? Jag har verkligen inte varit negativ rakt igenom. Måste jag gilla alla ryttare? Och du behöver inte bekymra dig om mitt mående.

Vilka tror ni fixar medaljerna imorgon?

Tyskland lär väl ta guldet men sen känns det väldigt öppet. Nederländerna har ju i princip tre ryttare som måste göra jobbet, antagligen (oavsett om Jur kommer till start eller ej). Även Brasiliens fjärde är osäker (alltså nr 2 i laget). USAs fjärde verkar inte vara i toppform (Madden alltså, 4+8). Frankrike har fyra ryttare som alla skulle kunna nolla men känns mer osäkra än de tre första ryttarna i Nederländernas och USAs lag. Brasiliens ryttare har jag för dålig koll på. Tippar silver till USA och brons till Frankrike men hoppas på rejäla omkastningar i morgon och att Sverige sätter tre nollor och med det klättrar till en medaljplats :D.

Jag hade också rätt pall men Tyskland och Frankrike fick byta plats :D

Nyfiken - om Nederländerna hade tagit pallplats idag, hade Jur fått medalj då också, trots att han blivit eliminerad + inte deltog idag?

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 980
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På midsommarafton tävlar ett toppat landslag i Rotterdam: guldhjältarna från Tokyo-OS Henrik von Eckermann, Malin Baryard Johnsson och...
Svar
0
· Visningar
299
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann, Peder Fredricson och Malin Baryard Johnsson vann OS-lagguldet i Tokyo. Med som reserv var Rolf-Göran Bengtsson...
Svar
0
· Visningar
252
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det svenska hopplandslaget förblir intakt till OS i Paris. Peder Fredricson, Henrik von Eckermann, Malin Baryard-Johnsson och Rolf Göran...
Svar
0
· Visningar
196
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023