Det här är typ som straffläggning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag måste bara fråga eftersom du varit negativ i ALLA OS-trådar, tycker du överhuvudtaget om hästsport? Annars kanske det är bättre för ditt mående att lägga tid på din hobby.Gillar inte MMB och är heller inte så förtjust i tysk ridning.
Jag måste bara fråga eftersom du varit negativ i ALLA OS-trådar, tycker du överhuvudtaget om hästsport? Annars kanske det är bättre för ditt mående att lägga tid på din hobby.
http://rio2016.live.fei.org/Jumping3/liveHar någon koll på tiderna?? Hittar inga online-resultat för omhoppningen...
Tippar:
USA
Tyskland
Frankrike
Med lite mer hjärta:
Tyskland
Brasilien
Sverige
Vilka tror ni fixar medaljerna imorgon?
Tyskland lär väl ta guldet men sen känns det väldigt öppet. Nederländerna har ju i princip tre ryttare som måste göra jobbet, antagligen (oavsett om Jur kommer till start eller ej). Även Brasiliens fjärde är osäker (alltså nr 2 i laget). USAs fjärde verkar inte vara i toppform (Madden alltså, 4+8). Frankrike har fyra ryttare som alla skulle kunna nolla men känns mer osäkra än de tre första ryttarna i Nederländernas och USAs lag. Brasiliens ryttare har jag för dålig koll på. Tippar silver till USA och brons till Frankrike men hoppas på rejäla omkastningar i morgon och att Sverige sätter tre nollor och med det klättrar till en medaljplats .
Nyfiken - om Nederländerna hade tagit pallplats idag, hade Jur fått medalj då också, trots att han blivit eliminerad + inte deltog idag?
Ja, normalt sett. Om han hade blivit diskad däremot vet jag inte?
Misstänker också det, men tycker det är sjukt om man kan få medalj trots att ha blivit diskad för hur man behandlar sin häst...Jo det tror jag
Har tjejerna hjälmfrilla? Männen tar av hjälmarna vid prisutdelningen, men inte kvinnorna