Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att de har hjälmfrisyr annars?Varför ska då kvinnor behålla huvudbonaden? De behöver ju inte vara fredliga bara för att de är kvinnor
Varför ska då kvinnor behålla huvudbonaden? De behöver ju inte vara fredliga bara för att de är kvinnor
Varför ska då kvinnor behålla huvudbonaden? De behöver ju inte vara fredliga bara för att de är kvinnor
Hur är det, nollas ekipagen innan finalen?
Jag är också intresserad av tiderna!Vad är det för tider som gäller i morgon? @Niyama eller någon annan!
Jag är också intresserad av tiderna!
FEI skriver 10:00 – 14:45 lokal tid (15.00 - 19.45 svensk tid), men tyckte Henrik pratade om att det skulle vara en paus mellan rundorna imorgon?
Först ska 35 ryttare rida omgång A och sedan de 18 bästa i omgång B och som det ser ut just nu verkar det som om TV3 sänder bägge omgångarna först 14.55-16.40 och sedan 18.25-19.20 enligt tv.nu i alla fall
Med reservation för ändringar som vanligt
Är det inte paus mellan rundorna 16:40-18:25? Och sen finns det tid för ev omhoppning men den visas inte på TV3? Så tolkar jag det...Alltså vad visas mellan 16.40- 18.25 och mellan 19.20-21.30?