OS-tråden hoppning

Det står Withdrawn på resultatlistan!

Måste väl kanske berott på att ryttaren kände att hästen inte skulle orka och när han insåg att det inte finns någon vinstchans kanske han helt enkelt strök sig? En tanke.

Allmänt:
Alldeles för många kvar tills det blir Peders tur.

Kanske blir det delvis hästarnas förmåga till återhämtning som blir mer avgörande än vanligt med tanke på många rundor i hög värme.

Min drömtrio vore:
1. Peder
2. Skelton
3.Lamaze

Blir nog säkert inte så, men jag tror att minst en av dem kommer knipa en medalj.

Han som har ridit. Han står med på resultatlistan på hemsidan men visades inte på TV:ns resultatlista. O_o

Står inget om honom på resultatlistorna? Linda eller Henrik har ju heller inte sagt något. En miss kanske?

Jag undrar hur frustrerad man blir när man överskrider tidsgränsen med två hundradelar i en OS-final?

Jag skulle lagt mig ned på marken och gråtit.. tur jag inte tävlar själv..

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 980
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På midsommarafton tävlar ett toppat landslag i Rotterdam: guldhjältarna från Tokyo-OS Henrik von Eckermann, Malin Baryard Johnsson och...
Svar
0
· Visningar
299
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann, Peder Fredricson och Malin Baryard Johnsson vann OS-lagguldet i Tokyo. Med som reserv var Rolf-Göran Bengtsson...
Svar
0
· Visningar
251
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det svenska hopplandslaget förblir intakt till OS i Paris. Peder Fredricson, Henrik von Eckermann, Malin Baryard-Johnsson och Rolf Göran...
Svar
0
· Visningar
196
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka