Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad menar du då?Ska det bli en trippel dubbel??
Tänkte precis samma sak! Men ryttaren hanterade det väldigt bra!Den här hästen såg inte helt enkel ut i ridningen
Jag hade nog skrikit rätt ut och kastat mig av om jag blev satt på en sån hästTänkte precis samma sak! Men ryttaren hanterade det väldigt bra!
Vad menar du då?
Ah, då är jag med!Både i fälttävlan och dressyr vann ju regerande mästarekipagen och nu har Steve Guerdat och Nino också chans att försvara titeln
Han har gjort det väldigt bra hittills. Fast frågan är om han kan rida snabbt.Han från Qatar som redan nu blir nog farlig
Jag hade nog skrikit rätt ut och kastat mig av om jag blev satt på en sån häst
Mvh skogsmullen som vill ha trygga hästar
Inte lika snabbt som PederHan har gjort det väldigt bra hittills. Fast frågan är om han kan rida snabbt.
Samma här!Gah, jag börjar bli nervös på riktigt nu Ont i magen!
Gah, jag börjar bli nervös på riktigt nu Ont i magen!
Haha, låter lite opraktiskt om inte annatJa alltså herregud, tur att jag inte är där. Jag spydde innan varje gång jag skulle rida en liten medelsvår
Tur att de bara rider lite drygt 60 sekunder. Kommer kanske inte kunna andas under hans rundaAlltså jag är inte säker på att jag klarar av att kolla på Peders runda. Jag är redan så nervös så att jag mår illa.
Edit: Haha, jag ser att fler tänkte/kände precis som jag!