Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Henrik har ju nästan bättre koll trots att han bara kan sånt som Malin har lärt honom.Det håller jag helt med om, att hon inte förstår att ett byte där man byter ett helt galoppsprång tidigare fram än bak får dåligt betyg och att hon inte ser det, gör mig lite konfunderad. Jag tycker dock inte att man ska såga henne längs med fotknölarna, det är inte lätt att kommentera live.
Jag förstår bara inte hur någon som har tävlat på så hög nivå kan vara helt ovetandes om sin "syskon-gren".
Jag tror man underskattar hur det är att kommentera i liveTV. Jag tror inte hon är fullt så okunnig som hon framstår. Men, om de nu bara ska ha en kommentator till all ridsport så tror jag det hade funnits lämpligare personer med mer "allroundkunskap".
Sitter och tittar med min pv, och han frågade hur det kommer sig att det är dressyr, hoppning och terräng i fälttävlan? Dvs, varför är dressyr och hoppning med och inte bara terräng.
(Iofs allmän fråga om fälttävlan. Men vi kollar ju på OS )
Hm, nu går Italien om Sverige, undrar om Ludwig verkligen kan ta upp de poängen som krävs för att ta tillbaka en 8e-plats...
Vad måste han rida på då?
Hm, nu går Italien om Sverige, undrar om Ludwig verkligen kan ta upp de poängen som krävs för att ta tillbaka en 8e-plats...
Vet någon när svenskarna startar i terrängen? Jag kan vara hemma halv fem ca från jobbet
Hinner jag se svenskarna, ?
Sändningen börjar tio i tre och lär väl hålls på i ett tag