Gabby_Ossi
Trådstartare
Vart har kritiken synts? Det har jag missat.
En handfull väldigt upprörda på facebook bland annat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart har kritiken synts? Det har jag missat.
Åh denna källa till visdom och upplysning.En handfull väldigt upprörda på facebook bland annat
Oj vilken kritik det är mot kommenteringen. Det jag inte fattar är hur Heed själv kunde gå med på detta? När hon fick frågan om att kommentera fälttävlan och dressyr så borde hon ju ha förklarat att det är helt olika grenar än hoppningen?
Trodde Sara skulle hamna högre än 45.30
(eller lägre alltså! bättre!)
Trodde Sara skulle hamna högre än 45.30
(eller lägre alltså! bättre!)
Linda tackade ja till att kommentera OS redan i höstas. Det var först flera månader senare som det framgick att hon även skulle kommentera dressyr och fälttävlan. Bollen var alltså redan i rullning när hon fick veta att hon skulle kommentera ft och dressyr. Om ni bara visste vad hon har pluggat och studerat de andra grenarna de senate månaderna. Under Falsterbo satt hon på läktaren hela tiden och tog noteringar. Give her some slack!
Väldigt konstigt med tanke på Fridas 47 med sina missar??
Enligt Ridsports reporter på plats går nog inte det eftersom hon är aktiv.
Jag önskar att det var olika experter inlägg olika grenar. Dvs en för fälttävlan, en för dressyr och en hoppning
Men det blir nog för dyrt och komplicerat
Ja inga stora missar tycker jag. Men är det gångarter som saknas eller vad saknas?Hade hoppats på att Sara skulle ligga topp 10 efter dressyren. Visst Reality ser inte jätterolig ut men jag tycker de kunde fått bättre betalt.
SVT har ju haft det så det är ju fullt möjligt.