OS-tråden fälttävlan

Oj vilken kritik det är mot kommenteringen. Det jag inte fattar är hur Heed själv kunde gå med på detta? När hon fick frågan om att kommentera fälttävlan och dressyr så borde hon ju ha förklarat att det är helt olika grenar än hoppningen?

Linda tackade ja till att kommentera OS redan i höstas. Det var först flera månader senare som det framgick att hon även skulle kommentera dressyr och fälttävlan. Bollen var alltså redan i rullning när hon fick veta att hon skulle kommentera ft och dressyr. Om ni bara visste vad hon har pluggat och studerat de andra grenarna de senate månaderna. Under Falsterbo satt hon på läktaren hela tiden och tog noteringar. Give her some slack!
 
Kommentaren på ett byte där hästen sparkar mot skänkeln: "den lyfter lite på svansen men det är absolut inte dåligt"
 
Linda tackade ja till att kommentera OS redan i höstas. Det var först flera månader senare som det framgick att hon även skulle kommentera dressyr och fälttävlan. Bollen var alltså redan i rullning när hon fick veta att hon skulle kommentera ft och dressyr. Om ni bara visste vad hon har pluggat och studerat de andra grenarna de senate månaderna. Under Falsterbo satt hon på läktaren hela tiden och tog noteringar. Give her some slack!

Jag tvivlar inte på att hon gör sitt bästa och har försökt förbereda sig, som sagt tror jag det är svårt att kommentera om det inte "sitter i ryggraden".
 
Jag önskar att det var olika experter inlägg olika grenar. Dvs en för fälttävlan, en för dressyr och en hoppning
Men det blir nog för dyrt och komplicerat
 
Varför måste Heed tjata om medalj?! :arghh: Även om Sara hade varit med bättre så är det liksom terräng och hoppning kvar. Om hon läst på borde hon väl känna till Sara & Realitys hopproblem.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp