Fast hon är ju ett skepp att baxa runt och det är knixigt så jag tror Sara får jobba rätt hårt!
Jo, jag är inte så förtjust i den hästen. Hade önskat att hon kunde haft Wega. Tycker bara jag läst mycket om hur fantastisk Reality är i terrängen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast hon är ju ett skepp att baxa runt och det är knixigt så jag tror Sara får jobba rätt hårt!
Absolut, den har alla förutsättningar att bli riktigt fin!Ja, det känns inte som att han kunde göra så mycket mer. Jag gillar dock verkligen den hästen.
Om banan nu är riktigt svår imorgon, hur stor är risken att man bränner en så ung häst som Aspe?Absolut, den har alla förutsättningar att bli riktigt fin!
Ingen aning, det beror nog väldigt mycket på individen skulle jag säga och så väl känner jag inte hästen.Om banan nu är riktigt svår imorgon, hur stor är risken att man bränner en så ung häst som Aspe?
Jag tror ingenting just för att allt kan hända....Jag tror Sverige om dom är felfria på hinder kan klättra till 8 plats, tror inte Brasilien och Italien kommer i mål med alla sina ryttare. Sen vadsomhelst kan hända i terrängen, det ska man inte glömma bort!
+1 på det. De har allt som oftast bytt kamera mitt i galoppombytena, så man inte ser hur det ser ut. Även sidvärtesrörelserna och ökningarna blev filmade från märkliga vinklar.F ö stör jag mig 100 gånger mer på bildproduktionen än på kommentatorerna!
Om banan nu är riktigt svår imorgon, hur stor är risken att man bränner en så ung häst som Aspe?
Jag tror ingenting just för att allt kan hända....
Eller hur?!? Sånt stör mig mycket mer än någonting annat.+1 på det. De har allt som oftast bytt kamera mitt i galoppombytena, så man inte ser hur det ser ut. Även sidvärtesrörelserna och ökningarna blev filmade från märkliga vinklar.
Nej, tror gör man i kyrkan, inte på Buke!Jo men det blir jäkligt tråkigt i en diskussion att inte tro något
Ja, eller fått domarkuren i vägen för bytet - hur lyckas man liksom+1 på det. De har allt som oftast bytt kamera mitt i galoppombytena, så man inte ser hur det ser ut. Även sidvärtesrörelserna och ökningarna blev filmade från märkliga vinklar.
Nej, tror gör man i kyrkan, inte på Buke!
Det tror faktiskt inte jag så länge han är felfri på hinder.Tror Ludwig kommer dra på sig en del tidsfel faktiskt
Nej, jag är med på Buke. Det syns väl?!?Är du med i Kyrkan?
Nej, jag är med på Buke. Det syns väl?!?
Det tror faktiskt inte jag så länge han är felfri på hinder.
Ha! Jag har Viaplay nu!