OS-tråden fälttävlan

Åh, jag tycker det är skönt att folk skriver vad de tycker här.

Att kritisera när man har facit brukar ju verkligen vara "förbjudet", då det är "lätt att säga när man har facit". Oavsett hur bra eller dåligt det går kan man ju tycka att uttagning och uppladdning inte har skötts så bra, det behöver man inget facit för.

Nä då brukar det låta.. "Lätt att säga efteråt, varför sa ni inte detta innan"
 
Hade stämningen i tråden varit nollställd, så hade åtminstone jag inte reagerat och ifrågasatt.

/Lady_S
Jag måste säga att jag håller med @fio , jag är optimist i grunden och hoppas av hela mitt blågula hjärta att det svenska laget tar medalj, men när jag tittar på vilka resultat ekipagen har gjort det senaste året och tänker på den väg de haft fram till Rio så känns det inte särskilt troligt, snarare som att det skulle vara ett mirakel om det blir så. Men jag blir oerhört glad om jag har fel. I övrigt tycker jag inte att stämningen i tråden är dålig alls, jag gillar att folk säger vad de tycker och det är ju inte bara här det uttrycks missnöje och förvåning över en del beslut som landslagsledningen tagit.
 
Det är kul att vi i alla fall har ett lag. :p Ingen blir väl gladare än vi svenskar om det blir medalj men känns inte som chanserna är gigantiska direkt.
Men hur länge kan man vänta innan man måste välja slutgiltigt vem som blir reserv/ordinarie? Jag tycker att Linda borde få rida nu när hon har med sig Fairnet.
Dressyren går alltså lördag 6 augusti om jag förstått rätt? Jag äger inte en tv eller några abonnemang. Var kan man se OS? Viaplay? Går det då även att se i efterhand eller endast i realtid, någon som vet? Och om jag skulle försöka pallra mig till en tv-apparat tex hemma hos @LenaH vilken kanal gäller?
 
TV-tiderna har publicerats nu, dock inte vilken kanal...

@Estivuz allt kommer visas på viaplay och gå att se 48(?) timmar i efterhand, sedan kommer Viasat Hockey under OS bli Viasat OS Risport och där kommer all ridsport visas direkt + även lite repriser.

TV3 och TV10 kommer förhoppningsvis också visa någon ridsport.
 
Jag äger inte en tv eller några abonnemang. Var kan man se OS? Viaplay? Går det då även att se i efterhand eller endast i realtid, någon som vet? Och om jag skulle försöka pallra mig till en tv-apparat tex hemma hos @LenaH vilken kanal gäller?

Viaplay sport 399:- för en månad, gå att se i 48 timmar.

På TV har jag läst att ridsporten ska gå på viasat hockey men vet inte om det stämmer.
 
TV-tider för FT enligt Tidningen Ridsport

Lördag 6 augusti
14:55 LIVE OS: Ridsport - Fälttävlan, dressyr, dag 1. Individuellt och lag.
22:00 REPRIS OS: Ridsport - Fälttävlan, dressyr, dag 1. Individuellt och lag.

Söndag 7 augusti
08:30 REPRIS OS: Ridsport - Fälttävlan, dressyr, dag 1. Individuellt och lag.
14:55 LIVE OS: Ridsport - Fälttävlan, dressyr, dag 2. Individuellt och lag.
22:00 REPRIS OS: Ridsport - Fälttävlan, dressyr, dag 2. Individuellt och lag.

Måndag 8 augusti
08:30 REPRIS OS: Ridsport - Fälttävlan, dressyr, dag 2. Individuellt och lag.
14:50 LIVE OS: Ridsport - Fälttävlan, terrängritt, individuellt och lag.
21:00 REPRIS OS: Ridsport - Fälttävlan, terrängritt, individuellt och lag.

Tisdag 9 augusti
09:30 REPRIS OS: Ridsport - Fälttävlan, terrängritt, individuellt och lag.
14:50 LIVE OS: Ridsport - Fälttävlan, hoppning, lag.
18:55 LIVE OS: Ridsport - Fälttävlan, hoppning, individuellt.
21:00 REPRIS OS: Ridsport - Fälttävlan, hoppning, lag.
23:45 REPRIS OS: Ridsport - Fälttävlan, hoppning, individuellt.

Onsdag 10 augusti
10:15 REPRIS OS: Ridsport - Fälttävlan, , hoppning, lag.
13:00 REPRIS OS: Ridsport - Fälttävlan, hoppning, individuellt.
 
Viaplay sport 399:- för en månad, gå att se i 48 timmar.

På TV har jag läst att ridsporten ska gå på viasat hockey men vet inte om det stämmer.
Så det räcker alltså inte ens med vanliga viaplay? 400 känns väldigt dyrt för att man vill kolla lite OS. En hundring kan jag tänka mig att pynta. Hoppas det sänds på tv3 eller något då.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp