De vågar nog inte träna mer nu, om alla ska hålla ihop.. eller vad tror ni?
Känns som att det är ett mirakel om vi får ett lag i mål.... Eller till start
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De vågar nog inte träna mer nu, om alla ska hålla ihop.. eller vad tror ni?
Jag tycker i alla fall att det är roligare att titta på när Sverige har god chans att klättra placeringsmässigt än att de ligger bra till efter dressyren men man vet att det kommer gå åt helvete sen. Typ skönare att ha deras "sämsta" moment gjort. Så för min underhållnings skull föredrar jag ekipage som är svagare i dressyren men bättre i terräng och hoppning.
Jag tycker det är skönare att kunna hålla tummarna för att svenskarna gör bra ifrån sig än att behöva hoppas på att en massa andra gör bort sig för att Sverige ev ska kunna klättra. Det går liksom aldrig att förbättra ett dåligt dressyrresultat.
Nu tycker jag vi slopar den här negativa stämningen
Laget ser ut som det gör och det går inte att ändra på nu (förutom skifta mellan reserv/ordinarie), inte heller uppladdningen de har haft. Efteråt har vi facit och beroende på hur det går kan det ev bli läge att rikta skarpare kritik igen. Men fram till dess efterlyser jag lite peppigare stämning .
Jag tror på detta laget och tror inte något annat (svenskt) lag hade haft större chans på medalj i dagsläget!
Ja, alltså jag sitter inte och hoppas andra gör bort sig men det är ju fakta att det kommer fel i terräng och hoppning. Jag håller tummarna för att svenskarna gör bra ifrån sig. Det går inte att förbättra ett dåligt hoppresultat heller
Både som ryttare och som åskådare gillade/gillar jag att avsluta med ett bra resultat, en fin runda och att klättra i listan. Om Sverige skulle ligga på bronsplats inför hoppningen skulle det vara hur frustrerande som helst om alla kör plockepinn .
+1 på den. Nu vill jag få ha lite fåfängt hopp om att alla ska överträffa sig själva och framför allt så vill jag få se fram emot OS!Nu tycker jag vi slopar den här negativa stämningen
Laget ser ut som det gör och det går inte att ändra på nu (förutom skifta mellan reserv/ordinarie), inte heller uppladdningen de har haft. Efteråt har vi facit och beroende på hur det går kan det ev bli läge att rikta skarpare kritik igen. Men fram till dess efterlyser jag lite peppigare stämning .
Jag tror på detta laget och tror inte något annat (svenskt) lag hade haft större chans på medalj i dagsläget!
Optimists have more fun!Jag ser inte problemet med att vara realistisk faktiskt?
Optimists have more fun!
/Lady_S
Jag tycker det är skönare att kunna hålla tummarna för att svenskarna gör bra ifrån sig än att behöva hoppas på att en massa andra gör bort sig för att Sverige ev ska kunna klättra. Det går liksom aldrig att förbättra ett dåligt dressyrresultat.
Nja, "realisten" i det här fallet har ju redan tagit ut besvikelsen i förskott!Nej dom blir besvikna mer ofta!
Nja, "realisten" i det här fallet har ju redan tagit ut besvikelsen i förskott!
/Lady_S
Hade stämningen i tråden varit nollställd, så hade åtminstone jag inte reagerat och ifrågasatt.Nä realisten är liksom bara nollställd! Varken mer eller mindre! Du tänker nog på pessimisten!
Hade stämningen i tråden varit nollställd, så hade åtminstone jag inte reagerat och ifrågasatt.
/Lady_S
Den negativa stämningen som blivit i tråden. Det är inte vad man säger utan hur man säger det.Det är ju för att du är optimist!
Vad har du ifrågasatt? Att vi inte förväntar oss att hästar som aldrig har hoppat felfritt i sitt liv, kommer göra det på ett OS? Att vi inte håller med om att dressyren är allt? Att det är roligare att klättra i listan än att rasa? Att andra länder måste misslyckas för att Sverige ska kunna ta medalj?
Visst vi kan tro att Sverige kommer ta medalj... Känns dock lite naivt och blåögt och ganska dumt att underskatta de bättre nationerna!