OS-tråden fälttävlan

Ni som startar i styringe på söndagen kan komma in i min bodel och Joina för ft dressyren!! Jag har en tv i den men fattar inte hur man får igång skiten? Tänkte man kunde koppla ihop paddan med tv'n på något vis??
Du måste typ ha silverlight eller nåt på paddan, men det har du väl koll på?
 
@fio du får köpa en sådan där svans till paddan, om du vill koppla in den i tvn. Då gäller det att du köper rätt svans, så kolla kontaktuttaget i tvn . Silverlight behöver du inte för att se det som din padda kan visa.
 
Jag tycker det är roligare att klättra i resultatlistan, än att åka ner

Beror på var man börjar :p Tycker ändå det är roligare att ligga i typ ledning och tappa ett par placeringar än att ligga sist och klättra en bit men ändå hamna i nedre halvan.

Och som sagt, på just ett OS så betyder en bra placering i början mer uppmärksamhet till sporten och att även de som inte är inbitna kanske ser på upplösningen om det är medaljchans.
 
Beror på var man börjar :p Tycker ändå det är roligare att ligga i typ ledning och tappa ett par placeringar än att ligga sist och klättra en bit men ändå hamna i nedre halvan.

Och som sagt, på just ett OS så betyder en bra placering i början mer uppmärksamhet till sporten och att även de som inte är inbitna kanske ser på upplösningen om det är medaljchans.
Nja, jag ligger fortfarande hellre trea och vinner till slut. Man kommer ändå bara ihåg den som vann
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp