OS-tråden fälttävlan

Det här var ju intressant med tanke på att ekipaget gjort en tävling :D

Jag har nominerat Anna Nilsson med Luron som fjärde ryttare i OS-laget. Hon har gjort stabila resultat under säsongen, säger han
 
Det här var ju intressant med tanke på att ekipaget gjort en tävling :D

Jag har nominerat Anna Nilsson med Luron som fjärde ryttare i OS-laget. Hon har gjort stabila resultat under säsongen, säger han
Alltså den har väl bara gått en tävling? Eller två? Jag gillar Anna och hästen och unnar henne verkligen ett OS, men hoppas den står på benen under hela tävlingen... Men det gäller ju typ alla hästarna i laget. Tur han inte tog ut någon med dålig dressyr IAF, tänk va tråkigt..
 
Jag vill bara förtydliga min kommentar ovan med att jag raljerar över uttagningen och inget annat. Jag unnar Anna att åka av hela mitt hjärta och jag tycker bara att det var vansinnigt onödigt att skeppa henne och de andra till Aachen för att komma fram till detta.
Detta gäller för mig kring alla ekipage (och jag tror även att de andra känner samma sak)
De ekipagen som har blivit uttagna har kämpat för att komma dit och se ska ha en eloge, för det kan inte ha varit enkelt varken att ta resultat eller ha riktigt bra sociala skills
 
Detta gäller för mig kring alla ekipage (och jag tror även att de andra känner samma sak)
De ekipagen som har blivit uttagna har kämpat för att komma dit och se ska ha en eloge, för det kan inte ha varit enkelt varken att ta resultat eller ha riktigt bra sociala skills
Att under säsongen få ihop hela sex genomförda tävlingar (1.5 var) på trestjärnig kort nivå som de fyra äldsta ordinarie hästarna i OS-laget nu lyckats med kan väl knappast räknas in som the accomplishment of the century.

Både Klimke och Jung har gjort tre med sina respektive OS-hästar medan Ludde gjort fyra med Aspe varav två av dem räknas in som själva OS-kvalen.
 
Jag vill bara förtydliga min kommentar ovan med att jag raljerar över uttagningen och inget annat. Jag unnar Anna att åka av hela mitt hjärta och jag tycker bara att det var vansinnigt onödigt att skeppa henne och de andra till Aachen för att komma fram till detta.

Någonstans kan man ju fatta att han ville se mer av Linda och Niklas hästar men Anna hade ju kunnat få stanna hemma och vänta ut resultatet. Eftersom inte Fairnet verkar vara i spel så tycker jag uttagningen av Anna var helt rätt!
 
Någonstans kan man ju fatta att han ville se mer av Linda och Niklas hästar men Anna hade ju kunnat få stanna hemma och vänta ut resultatet. Eftersom inte Fairnet verkar vara i spel så tycker jag uttagningen av Anna var helt rätt!
Tänk om man litat på Lindas erfarenhet och Fairnet hade fått göra Sopot, Wiesbaden och Luhmühlen. Snacka om perfekt uppladdning :up:
 
Anna Nilsson - Luron
Ludwig Svennerstål - Aspe
Sara Algotsson-Ostholt - Reality 39.
Frida Andersén - Herta

Linda Algotsson - Fairnet

Där är det anmälda OS-laget för Sverige.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp