Jungs häst skadad, skönt han har flera Ett OS utan Jung hade varit tråkigt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jungs häst skadad, skönt han har flera Ett OS utan Jung hade varit tråkigt!
Noterar att några inte tycker Linda är fokuserad. Feltolkning av henne vill jag påstå. Vi reagerar olika, speciellt utåt. när det är skarpt läge. Hon tillhör inte charmtrollen då. Däremot är jag orolig för 4e ryttarens bryt i Aachen. Att bryta ihop så och fälla så många tårar tyder inte på bra mental status inför en så stor väntande tävling. Ang anledningen till icke terräng var nog nästan alla lika förvånade.Ja jag läste det, men på annan plats läste jag att Anna valde att bryta för att dressyren gick så dåligt???
Nej det gällde inte OS-biljetten. De hade innan tävlingen fått veta att det inte var bäst som gällde. Det kunde däremot gynna men även om de var bäst betydde det inte att de fick åka. Så snarare att Linda visade att spelet som pågått är just ett spel. Handlar om att få med en ryttare som inte kom med. Kallades "lakanet" efter samtalet med chefen.Fast här gällde det väl? Det gällde väl om OS-biljetten? Vad spelar det för roll om man tänker att om jag kommer till OS så kommer jag tända till, om man inte kan tända till tillräckligt för att vinna en plats dit...
Nej det gällde inte OS-biljetten. De hade innan tävlingen fått veta att det inte var bäst som gällde. Det kunde däremot gynna men även om de var bäst betydde det inte att de fick åka. Så snarare att Linda visade att spelet som pågått är just ett spel. Handlar om att få med en ryttare som inte kom med. Kallades "lakanet" efter samtalet med chefen.
Noterar att några inte tycker Linda är fokuserad. Feltolkning av henne vill jag påstå. Vi reagerar olika, speciellt utåt. när det är skarpt läge. Hon tillhör inte charmtrollen då. Däremot är jag orolig för 4e ryttarens bryt i Aachen. Att bryta ihop så och fälla så många tårar tyder inte på bra mental status inför en så stor väntande tävling. Ang anledningen till icke terräng var nog nästan alla lika förvånade.
Vit som ett lakan. Uppenbarligen överraskad av negativa beskedet.Hurdå "lakanet"?
Nja. Så ordentligt bryt har jag aldrig sett. Däremot stämmer det för övrigt, även som ponnyryttare...Fast det är väl som vanligt? Dom bryten menar jag? Tror inte dom påverkar så mkt faktiskt när det väl gäller. Jag har sett dom bryten i 25 år. Är väl liksom en del av henne. Likaväl som en del går och ojar sig en hel tävling igenom om hur svårt det är oavsett om det är 100 klass eller 4*
Men var det inte oro över hästen då som gjorde det hela värre?Nja. Så ordentligt bryt har jag aldrig sett. Däremot stämmer det för övrigt, även som ponnyryttare...
Fast jag tycker faktiskt det är roligare att ligga på medaljchans i början och kanske riskera att det blir pannkaka och bottenplacering, än att ligga sist och sedan kanske lyckas klättra till typ som bäst 6e plats. Sålänge inte hästarna ställs inför något de inte är redo för såklart.
Jag tycker det är roligare att klättra i resultatlistan, än att åka nerFast jag tycker faktiskt det är roligare att ligga på medaljchans i början och kanske riskera att det blir pannkaka och bottenplacering, än att ligga sist och sedan kanske lyckas klättra till typ som bäst 6e plats. Sålänge inte hästarna ställs inför något de inte är redo för såklart.
Jag tycker det är roligare att klättra i resultatlistan, än att åka ner