OS-tråden fälttävlan

Så det räcker alltså inte ens med vanliga viaplay? 400 känns väldigt dyrt för att man vill kolla lite OS. En hundring kan jag tänka mig att pynta. Hoppas det sänds på tv3 eller något då.

Jag vet inte hur säker källan är men när jag letat tv-tider har jag hittat det här: http://www.sommaros.se/tv-tider/

6 augusti – lördag
15:00 Ridsport, fälttävlan, dressyr Viasat OS Ridsport
7 augusti – söndag
15:00 Ridsport, fälttävlan, dressyr Viasat OS Ridsport
8 augusti – måndag
15:00 Ridsport, fälttävlan, dressyr, terrängritt Viasat OS Ridsport
9 augusti – tisdag
15:00 Ridsport, fälttävlan, hoppning TV3, Viasat Sport, Viasat OS Ridsport, Viasat OS 1
19:00 Ridsport, fälttävlan, hoppning TV10, Viasat OS 1, Viasat OS Ridsport
 
Jag fattar inte riktigt, om man har Viasat Sport, måste man då köpa till Viasat OS Ridsport? Eller får man Ridsport om man har Sport?
Vänta, nu såg jag...Viasat Hockey byter namn till Viasat OS Ridsport.. Måste kolla upp det där.
 
Jag vet inte hur säker källan är men när jag letat tv-tider har jag hittat det här: http://www.sommaros.se/tv-tider/

6 augusti – lördag
15:00 Ridsport, fälttävlan, dressyr Viasat OS Ridsport
7 augusti – söndag
15:00 Ridsport, fälttävlan, dressyr Viasat OS Ridsport
8 augusti – måndag
15:00 Ridsport, fälttävlan, dressyr, terrängritt Viasat OS Ridsport
9 augusti – tisdag
15:00 Ridsport, fälttävlan, hoppning TV3, Viasat Sport, Viasat OS Ridsport, Viasat OS 1
19:00 Ridsport, fälttävlan, hoppning TV10, Viasat OS 1, Viasat OS Ridsport
De kommer även att visa olika OS-sporter på kanalerna 10 och vanliga 3, men om min TV-guide stämmer verkar det som om det bara är hoppningen, av fälttävlans tre delar, som visas på kanal 3. :meh: Jag använder mig av tv.nu.
 
De kommer även att visa olika OS-sporter på kanalerna 10 och vanliga 3, men om min TV-guide stämmer verkar det som om det bara är hoppningen, av fälttävlans tre delar, som visas på kanal 3. :meh: Jag använder mig av tv.nu.

Gissar att det kan komma att ändras beroende på svenska medaljchanser och vad som går samtidigt.
 
@LenaH Någon sprang in i antennsladden (I kombination med att Gisslan tuggade sönder den, sladden alltså) så det blev glapp i kontakten så de gamla tvn gav upp helt enkelt. Men tekniska prylar går ju bara sönder hos mig hela tiden så det känns lönlöst. :cool:

Alltså jag gillar inte det här med Viasats olika kanaler hit och dit och sedan ett svindyrt viaplaypaket och att TV3 inte verkar sända mycket alls från fälttävlan. Har frågat familjen men ingen har någon koll på vad de har för kanaler. Systersonen på 8 bast snackade om Viasat hockey och C more så där finns lite hopp i alla fall.
De har dessutom pool så det passar ju utmärkt att hänga där i några dagar. :D
Fast jag jobbar i helgen men dressyren kan jag ju överleva att missa. Även om jag tycker att just fälttävlansdressyren är riktigt intressant att titta på för det är mer en dressyr jag kan relatera till än när Patrik och Tinne piffar och puffar.
 
@LenaH Någon sprang in i antennsladden (I kombination med att Gisslan tuggade sönder den, sladden alltså) så det blev glapp i kontakten så de gamla tvn gav upp helt enkelt. Men tekniska prylar går ju bara sönder hos mig hela tiden så det känns lönlöst. :cool:

Alltså jag gillar inte det här med Viasats olika kanaler hit och dit och sedan ett svindyrt viaplaypaket och att TV3 inte verkar sända mycket alls från fälttävlan. Har frågat familjen men ingen har någon koll på vad de har för kanaler. Systersonen på 8 bast snackade om Viasat hockey och C more så där finns lite hopp i alla fall.
De har dessutom pool så det passar ju utmärkt att hänga där i några dagar. :D
Fast jag jobbar i helgen men dressyren kan jag ju överleva att missa. Även om jag tycker att just fälttävlansdressyren är riktigt intressant att titta på för det är mer en dressyr jag kan relatera till än när Patrik och Tinne piffar och puffar.
Jag tror faktiskt jag har en gammal tjock-TV till i källaren om du vill ha?
 
Tack för erbjudandet men jag tittar ju aldrig;) (förutom OS, EM, VM) och då brukar den stora datorskärmen duga.
Nu är jag bara tjurig över att Viasat har rättigheterna, morr.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp