Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jomen gör det, hoppforumet är ju helt dött!. (Verkar inte finnas nån tråd för saken på hoppning, och jag ville inte starta en för att tala om att jag är nöjd )
Precis. OM han vinner.. = osannoliktJag vill inte heller ha med Niklas om man ska välja mellan Linda, Anna och honom.
Han är minst rutinerad av de tre och har sämst resultat. Fast vinner han Aachen så kan jag tänka om!
Fast det där är Linda i ett nötskal. Hon är bäst när det gäller. Ett spel för galleriet det också. Alla spelar ett spel just nu.Förut hejade jag mest på Linda av de tre kvarvarande, men efter att ha hört henne i podden idag (jag lyssnade på den idag, men den är inte inspelad idag) har jag nog ändrat mig. Hon kändes så off och verkade inte tycka att det var så farligt att rida fel väg för det var ju ingen riktig tävling.. men det är en månad kvar, de har en chans att visa upp sig och hon "orkar" inte träna in programmet ordentligt?
Det är klart att man kan glömma, få hjärnsläpp eller rida fel väg osv men i podden lät hon så.. oengagerad. Jag blev besviken faktiskt. Det kan väl inte vara så att jag tar os på högre allvar än vad hon gör?
Och sen håller jag med @Niyama om hopplaget, men det kändes rätt självklart på något sätt ändå
Intressant att King Bob är med på listan. Han är ju inte fräsch. Var ju inte ens med på prisutdelningen i Strzegom.Ludde, Frida och Sara är klara för OS iallafall. 4e ryttaren och reserven tas ut efter Aachen
Håller med om första delen. Men inte sista. Det är sämre än på längre. Virrigare människa går väl inte att hitta?Funkar väl som en företagsledning, skit i toppen-skit i botten! Men jag köper inte det till 100% för jag upplever fälttävlansandan på många håll, träningar, tävlingar mm. Tycker fortfarande vi har större förmåga inom ryttarna iaf att vårda alla. Och jag tycker ledarskapet har blivit betydligt bättre i ponnyleden sen Lena tillträdde där.
Intressant att King Bob är med på listan. Han är ju inte fräsch. Var ju inte ens med på prisutdelningen i Strzegom.
Förut hejade jag mest på Linda av de tre kvarvarande, men efter att ha hört henne i podden idag (jag lyssnade på den idag, men den är inte inspelad idag) har jag nog ändrat mig. Hon kändes så off och verkade inte tycka att det var så farligt att rida fel väg för det var ju ingen riktig tävling.. men det är en månad kvar, de har en chans att visa upp sig och hon "orkar" inte träna in programmet ordentligt?
Det är klart att man kan glömma, få hjärnsläpp eller rida fel väg osv men i podden lät hon så.. oengagerad. Jag blev besviken faktiskt. Det kan väl inte vara så att jag tar os på högre allvar än vad hon gör?
Och sen håller jag med @Niyama om hopplaget, men det kändes rätt självklart på något sätt ändå
Precis. OM han vinner.. = osannolikt
Precis, även hon är lite blasé för att hon kanske egentligen inte vill vara med i podden, så tycker iaf jag att det är lite för nonchalant att inte bry sig mer om testet de gjorde, det var ju ändå en OS-plats som stod på spel. När de pratade om stilterräng tände hon till lite, det märks att det står henne varm om hjärtat, men allt som gällde OS kändes det som om hon inte brydde sig.Förut hejade jag mest på Linda av de tre kvarvarande, men efter att ha hört henne i podden idag (jag lyssnade på den idag, men den är inte inspelad idag) har jag nog ändrat mig. Hon kändes så off och verkade inte tycka att det var så farligt att rida fel väg för det var ju ingen riktig tävling.. men det är en månad kvar, de har en chans att visa upp sig och hon "orkar" inte träna in programmet ordentligt?
Precis, även hon är lite blasé för att hon kanske egentligen inte vill vara med i podden, så tycker iaf jag att det är lite för nonchalant att inte bry sig mer om testet de gjorde, det var ju ändå en OS-plats som stod på spel. När de pratade om stilterräng tände hon till lite, det märks att det står henne varm om hjärtat, men allt som gällde OS kändes det som om hon inte brydde sig.
Precis, även hon är lite blasé för att hon kanske egentligen inte vill vara med i podden, så tycker iaf jag att det är lite för nonchalant att inte bry sig mer om testet de gjorde, det var ju ändå en OS-plats som stod på spel. När de pratade om stilterräng tände hon till lite, det märks att det står henne varm om hjärtat, men allt som gällde OS kändes det som om hon inte brydde sig.
Jomen gör det, hoppforumet är ju helt dött!