Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sverige är också sjukt bra på fotboll, bara herrarna som inte håller samma klass.Vilken öppning ändå! Lyssnade in på P4 och tydligen är USA sjukt bra på fotboll, men vi lyckades klå dem. Woop woop!
Sverige är också sjukt bra på fotboll, bara herrarna som inte håller samma klass.OS-silver 2016 och VM-brons 2019. Men absolut, USA vann senaste VM och är rankade etta för tillfället, någon ”omöjlig” match var det dock aldrig.
![]()
Okej! Jag har noll koll på fotboll, så jag gick bara på vad kommentatorn sa och hon fick det att framstå som en otrolig bedrift eftersom USA spelat typ 100+matcher med vinst (?) och att sverige hade en spelare som inte kunde starta.Sverige är också sjukt bra på fotboll, bara herrarna som inte håller samma klass.OS-silver 2016 och VM-brons 2019. Men absolut, USA vann senaste VM och är rankade etta för tillfället, någon ”omöjlig” match var det dock aldrig.
![]()
Nu snackar viJag kommer givetvis titta i princip dygnet runtMin arbetsgivare förstod att det var lika bra att ge mig semester under OS så jag kommer ställa om dygnet också
![]()
Själv jobbar jag hemifrånJag kommer givetvis titta i princip dygnet runtMin arbetsgivare förstod att det var lika bra att ge mig semester under OS så jag kommer ställa om dygnet också
![]()
Jag med (hade semester under fotbolls-EM iställetSjälv jobbar jag hemifrån![]()
Själv jobbar jag hemifrån![]()
Ja det kan manNi som kör discovery plus, kan man se saker i efterhand?