Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Riktigt bra upphämtning i handbollsmatchen! Kan bli en spännande andra halvlek![]()
Discoverygår in i appen på OS och sen friidrott. Väljer huvudsändning. Inga svenska kommentatorer. Testar några andra friidrottssändningar men inga svenska kommentatorer nånstans. Slår på 5an på TV och där finns det, men vill ju inte ha reklampauser. Går till appen igen och hittar en sändning med svenska kommentatorer som också heter huvudsändning.
Knappt en timme till Sarah, sen sova![]()
Såg lite tennis igår måste damerna ha sina små kjolarFår de inte ha shorts som herrarna
Jo men jag undrar om de får klä sig som herrarna eller om detta är en småtramsig klädesregelÄr det inte typ byxkjolar eller kjolar med små skjorts under?
Jo men jag undrar om de får klä sig som herrarna eller om detta är en småtramsig klädesregelSen kanske man vill ha sina byxkjolar absolut men tex fick väl inte Serena Williams spela i catsuit?
Hur går det för Sverige? Har knappt sett en svensk flasha förbi i rutan![]()
Stabil rapportFotbollstjejerna slog USA med 3-0. Möter Japan i kvartsfinal nu om nån timme.
Handbollstjejerna är hittills obesegrade (en oavgjord) och leder sin grupp.
Daniel Ståhl kastade diskuskval i natt och klarade kvalgränsen på första kastet. Han var för övrigt den enda i startfältet som klarade kvalgränsen.
Handbollsherrarna har vunnits alla sina matcher hittills även om de har fått kämpa för det.
Sarah Sjöström (som halkade på en isfläck i vintras och fick fraktur på armbågen) har tagit sig till flera finaler men tyvärr inte lyckats ta nån medalj. Men det var väl knappt förväntat med tanke på skadan. Hon kom på femte plats i en final i natt.
Bland annat. Jag såg en svensk köra semifinal i kanotslalom nu på morgonen men jag vet inte om han tog sig till final.
Jag har sett rubriker om att golfarna börjat bra. Men jag vet inget mer.
Stabil rapport![]()