Ja usch! De borde tänka på oss gamla tanter som tittar! Jag är helt skakis.Jag har överlevt hittills men det är provocerande att de låter det bli så tight! Jag hoppas att det är en taktik men jag tror inte riktigt på det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja usch! De borde tänka på oss gamla tanter som tittar! Jag är helt skakis.Jag har överlevt hittills men det är provocerande att de låter det bli så tight! Jag hoppas att det är en taktik men jag tror inte riktigt på det![]()
Jag har "upplevt" honom live, och det var tyvärr ingen positiv upplevelse. Så mitt tyckande om han som kommentator är rätt färgad av det, så att sägaTycker Peter M är en duktig person men som kommentator är det inte bra.
Jag har aldrig tränat för honom men träffat honom en del då en kompis kände honom och tränade för honom och då har han alltid varit trevlig.Jag har "upplevt" honom live, och det var tyvärr ingen positiv upplevelse. Så mitt tyckande om han som kommentator är rätt färgad av det, så att säga![]()
Tränade inte själv utan var med som hästskötare till ryttare som tränade för Per. Men han var i ridhuset, och ja, mitt intryck var inte positivt. Men så kan det vara, han kanske hade en dålig dag etc, men då det är min enda erfarenhet så är det klart att jag är färgad av den. Tycker inte illa om honom, jag vet att han gjort och gör mycket bra för sporten.Jag har aldrig tränat för honom men träffat honom en del då en kompis kände honom och tränade för honom och då har han alltid varit trevlig.
(Hans son skulle provrida min ponny en gång för längesen, ponny bockade kvickt av sonen. Mamman blev jätteupprörd
.)
Ja, alltså menade inte att ifrågasätta digTränade inte själv utan var med som hästskötare till ryttare som tränade för Per. Men han var i ridhuset, och ja, mitt intryck var inte positivt. Men så kan det vara, han kanske hade en dålig dag etc, men då det är min enda erfarenhet så är det klart att jag är färgad av den. Tycker inte illa om honom, jag vet att han gjort och gör mycket bra för sporten.
Nejdå, ville bara utveckla liteJa, alltså menade inte att ifrågasätta dig![]()
Visst är det Veronica Wagner som kommenterar gymnastiken? Jag gillar hennes energi!![]()
Ja visst är det ett jäkla bra kommentatorsteam? Jag blir också helt entusiastisk av dem.![]()
Jag menade inte specifikt Rissveds utan allmänt när vem som helst missar medalj. Men jo, visst har det funnits förhoppningar om att hon skulle ta medalj.Men har verkligen folk i allmänhet förväntat sig medalj av henne? Jag vet att hon tog guld förra OS men hade ingen koll på att hon ens var med den här gången. Det mesta snack i media tycker jag har varit om Duplantis och Ståhl. De har har en press/förväntan på sig. Och har man presterat så som de har gjort den senaste tiden så är det förståeligt ändå nåt sätt. Senaste dagarna har det skrivits om förhoppningarna kring handbolls- och fotbollstjejerna pga att båda lagen börjat OS så otroligt bra. Hade jag inte haft TVn på och tittat lite på cyklingen (för att det fanns inget roligare se just då) hade jag inte ens vetat att Rissveds var med i OS den här gången.
Och jag har haft hyfsad koll ändå på mainstream medias snack om OS.
Knaprar Cipramil, alternativt super mig redlös innan. Eller både ochTittade just på 10 sekunder av handbollen och fick adrenalinpåslag... Herregud.
Hur gör ni som tittar på HELA matcher?
Det är väl antidepressiva?Knaprar Cipramil, alternativt super mig redlös innan. Eller både och![]()
Är det mer handboll snart eller..?Knaprar Cipramil, alternativt super mig redlös innan. Eller både och![]()
ÅngestdämpandeDet är väl antidepressiva?![]()
Hm, var tvungen att kolla fass nu och står att det är SSRI.Ångestdämpande(Nej, jag äter inte det men jag skulle nog behöva det framöver under Sveriges matcher)