Vad är Henrik Johnsson gjord av egentligen, jag kan knappt formulera en sammanhängande mening och måste andas i en påse och han bara "well, nu ska snart min fru rida omhoppning i OS, det blir intressant och kul".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, kunde inte med att hoppas på en rivning eller liknande, det var så snyggt att se.Äsch då, men vilken magisk häst det är, Explosion
Någon som vet när omhoppningen startar?
Vi sa samma sak härVad är Henrik Johnsson gjord av egentligen, jag kan knappt formulera en sammanhängande mening och måste andas i en påse och han bara "well, nu ska snart min fru rida omhoppning i OS, det blir intressant och kul".
Kan man fortsätta se på 5an? Det är reklam nu men jag fattade inte vad det blir senDe ska väl bara bygga om banan. Sändningen visar lite friidrott under tiden men kommer tillbaka till hoppningen när den startar igen.
Jag streamar och har ombyggnaden påDe ska väl bara bygga om banan. Sändningen visar lite friidrott under tiden men kommer tillbaka till hoppningen när den startar igen.
Nu kanske jag lyckas äta lite lunch innan omhoppningen börjar. Gick inte riktigt när grunden höll på av nån outgrundlig anledning
det var definitivt smartare gjortSjälv åt jag lunch innan första svenska ryttaren kom in på banan och det var nog enda sättet att äta under grundomgången för sen hade det inte gått.
Vi borde väl ta två tycker jag minstMen blir det "bara" en medalj för Sverige är det faktiskt rätt öppet om vem det är...
Jag streamar och har ombyggnaden på
Jag fattade som att det bara skulle sändas på Discovery? Vågade inte chansa så nu skaffade jag ett konto nuKan man fortsätta se på 5an? Det är reklam nu men jag fattade inte vad det blir sen
Nu kanske jag lyckas äta lite lunch innan omhoppningen börjar. Gick inte riktigt när grunden höll på av nån outgrundlig anledning
Sänder inte femman så borde de ha strykKan man fortsätta se på 5an? Det är reklam nu men jag fattade inte vad det blir sen
men jag streamar också men har friidrott men är det olika sändningar?