Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför gnäller ni på Byström?Haha ja den kommentaren var kanske inte den bästa. Men tänk själv att sitta och bubbla i fleera timmar, tillslut slinker det nog ut något ogenomtänkt (och visst hade det varit finare med vit tejp...).
Gillar inte heller Byström. Varken som idrottare eller kommentator.
Hoppas vi får se riktigt fina ritter på hästar som inte är för spooky och att det inte blir några skandaler ala blå tunga eller blodiga sidor.
Trodde också att jag skulle kunna se SVT-play i mobilen men tyvärr går inte det eftersom den inte kör flash. Blev till att använda resultatappen istället.
Har du iPhone? Trist oavsett
Men jag vill hoppas o tro att det blir skillnad nu när ngn som kan en hel del om hästar är med i dialogen.
Sen har vi det igen. Har ngn utryckt sitt missnöje med Byström?
Hur ska de veta? Hon är ju sakkunnig, men lite mesig kanske.
Men jag vill hoppas o tro att det blir skillnad nu när ngn som kan en hel del om hästar är med i dialogen.
Jag är evigt tacksam för att slippa Svanlund
Sätt in ngn hopp eller FT-ryttare som anser att ingen kan ridaJaså vem då?
Gunilla var på en "sämre" ryttare under WC - finalen vars häst gapade och klagade på grundform och att han borde hem och träna men när Adelindes häst Parzival uppvisade exakt samma fel så sa hon att ja men den hästen är så bra ändå så det gör inget
Är det då ett grundfel eller inte? Hur ska oinvigda kunna veta att mesproppen vänder kappan efter vinden? Tycker Byström visar tydligt hur hela dressyrsporten är uppbyggd dvs det beror på VEM som rider.. inte ett skit objektivt! Tycker hon är totalt värdelös.. in med någon rivig som fan vågar säga ifrån. Finns det några sådana dressyryttare överhuvudtaget i Sverige?
Jag förstår att du inte menade så, men jag tycker det här låter väldigt illa...
Men jössesJag förstår att du inte menade så, men jag tycker det här låter väldigt illa...
Man är nog inte medveten om när man blir engagerad o uppspelt- vilket jag förvisso inte tror att Gunilla kan bli