OS-dressyren

Sv: OS-dressyren

Men...Per D är ju helt värdelös:eek: Sitter och såsar och svamlar och verkar inte ens som om han hänger med emellanåt, helt frånvarande. :o

Ja ja det vore trevligt med en bra kommentator i alla fall:D

Jag gillar Stephen Colbert men inte Romney så jag ska absolut kika på länken sen. :)

Dock måste jag påpeka att Mitt Romney inte äger Rafalca, utan det är hans fru som är delägare i hästen. :p Vilket räddar mig liiiiiiiite eftersom jag håller en extra stor tumme för Jan (men inte usa i övrigt, bra patriot jag är... :angel: ).

Av någon anledning hejar jag alltid minst på USA när det kommer till just hästsport. Alla andra länder får hellre vinna. :o
Alla andra sporter hejar jag på USA om ingen svensk är med. :o

Men Jan förtjänar lite hejning! :bump:

Så känner jag också! Helst skall USAs ekipage komma sist. :o Och likadant gällande Holland fast jag kan verkligen inte begripa varför i det fallet - avundsjuka förmodligen. :D

Jan kan få en liten bit hejning om gudarna låter Minna rida på 75% imorgon. :angel:

Åh herregud skulle Lussan eller Ulla kommentera skulle man ju aldrig kunna hålla sig vaken :eek:

kollade för övrigt på Stephens dressage training och :rofl: :rofl: :rofl: SATAN!

Kl
Yvonne ÅStrand kommenterade med Carlebäck. Hon är i alla fall dressyrryttare. Hon är bra tycker jag.

Bäst vore att ha Åsa Stebner eller vad hon heter i efternamn.

Annars röstar jag för Eric Lette med någon yngre, rolig bisittare.

Är jag helt borta i skallen av fölvakandet, eller har SVT ändrat i tablån nu igen??

SVT1 13:10 - 14:30
(på webben 11:55 - 16:30)

Jan kommer väl ändå inte rida på så höga procent, så att han kan få lite hejning utan att stör? :angel:

kl

åååååh jag blev lite lycklig här, fast i norge som jag är. Kommer inte åt svt play, men NRK sänder dressyren :love: :love: :love: :love: :love: !!

Kl.

När börjar dressyren sändas? Såg något om 13.10 här men enligt svtplay börjar det sändas 11.55...? :)

Dressyren sänds 11.55-16.30 på SVTPlay, men mellan 13.10-14.25 så sänds det även på SVT1.

Åh jag som stressat för att jag trodde sändningen började 11:00. :p Men nu missar vi ju början på Hester - Uthopia om de håller tiderna. :mad:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka