Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag gillar Stephen Colbert men inte Romney så jag ska absolut kika på länken sen.
Dock måste jag påpeka att Mitt Romney inte äger Rafalca, utan det är hans fru som är delägare i hästen. Vilket räddar mig liiiiiiiite eftersom jag håller en extra stor tumme för Jan (men inte usa i övrigt, bra patriot jag är... ).
Av någon anledning hejar jag alltid minst på USA när det kommer till just hästsport. Alla andra länder får hellre vinna.
Alla andra sporter hejar jag på USA om ingen svensk är med.
Så känner jag också! Helst skall USAs ekipage komma sist. Och likadant gällande Holland fast jag kan verkligen inte begripa varför i det fallet - avundsjuka förmodligen.
Jan kan få en liten bit hejning om gudarna låter Minna rida på 75% imorgon.
IT & mobiler Tv4play pga att deras app inte längre går att uppdatera på min uråldriga surfplatta :p Om annan streaming är igång kan jag starta&stoppa...
Hästmänniskan Fortsätter att vara negativa Nancy😅. Men budgetmässigt tror jag du måste upp även om du letar lite "udda" raser. Den hästen jag äger nu...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.