OS-dressyren

Sv: OS-dressyren

Så glad för Jan som nog fick till en så bra ritt de kunde fått till! :)
Han såg så nöjd ut! Så kul!

Även om hemska Romneys fru är delägare i hästen så är han så värd att få vara med i toppen. Så otroligt trevlig!

Men nu laddar vi om o hejar lite mer på Minna! :bump:

Jepps. De var tillräckligt små från början...

Men hur i helsike kan hon få 54% av en domare och 66-68% av de andra?:eek:

Hade vi några överhuvudtaget från början? Kanske en mikroskopisk chans om alla överpresterade.

*kl*

Tycker Minnas ritt var okej, lite överilad ibland. Synd på missarna men flott är han ju Santana. Polska hästen som är inne nu ser ju ut som en nordsvensk i jämförelse :D

Aargh, nån dum segling kommer växelvis med dressyren här! :mad: har Minna alltså ridit redan? Hur gick det? Vilka alla tävlar för Sverige, Jan Brink? :)
När sänds andra dagen i dressyr?

Det tror jag nog att vi kunnat ha med lite tur men nu är det ju totalt kört..

Den domaren kanske drog ner mer på ojämnheten som var i ökningar och passagen?

*KL*

Vad var det för adress man skulle skriva till om man ville ställa frågor till kommentatorerna?

Jepps. De var tillräckligt små från början...

Men hur i helsike kan hon få 54% av en domare och 66-68% av de andra?:eek:

Fick hon?

De officiella resultaten jag har sett är mellan 65.213-69.787%

Såg nu nån kommentar att hennes resultat hade blivit korrigerade, så det var säkert därför.

Senast ändrad:

*kl*
Jag tittade just på Santana på blup.se - någon som vet varför han inte har några avkommor efter 2008?

Aargh, nån dum segling kommer växelvis med dressyren här! :mad: har Minna alltså ridit redan? Hur gick det? Vilka alla tävlar för Sverige, Jan Brink? :)
När sänds andra dagen i dressyr?

www.london2012.com ;)

I lag hade vi väl knappast några medaljchanser, individuellt tror jag dock det kan finnas en chans, även om vi som vanligt måste ha lite "tur" med motståndarna...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka