OS-dressyren

Sv: OS-dressyren

Kl
Har jag missat nåt, gick inte minna ut med att hon skulle tävla med hjälm?
Eller gällde det inte os? Haha

Just det.. tänkte faktiskt inte ens på att hon tävlade med hatt förrän du sa det.. det var väl inte sååå viktigt med säkerheten då för att det var OS;)

Det verkar inte vara Kanadas OS.. gick ju totalt käpprätt åt helvete för dom i fälttävlan.. Vi får väl se vad den reagerande olympiska kanadensiska mästaren kan göra åt saken i hoppningen :p

*kl*

Sandro Boy verkar vara en väldigt fin häst.. den måste vara riktigt fin hemma eller vad säger du Lancet ?

Mig med. Såg så harmonisk ut. Kommer säkert bli sjukt bra med styrka och ålder. Jag är dock lite partisk då den har samma pappa som min egna :D

Så inga ursäkter då, ser fram emot att se dig i OS när din pålle är tio.

Jättesynd om kanadensaren. Ja Lamaze borde väl ha gjort slut på sin otur kan man tycka.

*KL* Ursäkta men jag tycker Gunilla Byström är SÅÅÅÅ snobbig i sina kommentarer att jag inte ens orkar se dressyren... Vad hände med Kanadensaren ?

Ok för expertkommentatorer men nej de här funkar inte... Vart e Viktoria ;)

Håller med. Vilken galopp!:love: kul att se en SH häst med sån bogfrihet fast den var spänd.

jahapp, så var det roliga slut :( sändningen började hacka för mig och nu står det att klippet inte är tillgängligt :( Funkar varken i Safari eller Firefox :cry:

-kl-
Om man spetsar öronen är microfonen från Sthlm fortfarande på, och man kan nu under pausen till och från snappa upp ett och annat som sägs utanför officiell sändning.

Vad gjorde den och när i programmet? Hoppade över staketet? Ryttaren ramlade av? Vore kul att få veta lite mer, tack.:confused:

*kl*

Jag störde mig något enormt på Byströms svar på frågan om fotförflyttningen i ryggningen. "För att det ska vara så" :crazy:

Jag säger som flera andra, vart är hon som kommenterade fälttävlan?!

KL

Vet ni om det som redan varit går att se i efterhand, kom tyvärr in för sent för att se Hester, Minna mfl.:(

blev plötsligt rädd i ett hörn, sen backade den, stegrade och kastade sig, med en sämre ryttare hade den nog hoppat över staketet. En sämre ryttare hade nog trillat av också. Det höll på så länge att de blev uteslutna.

Tack, kom på att man nog kan se det i kväll eller i morgon på SVTplay. Ja du..träna i 4 år till OS å så fastna i ett hörn. :crazy:

*kl*

Jag störde mig något enormt på Byströms svar på frågan om fotförflyttningen i ryggningen. "För att det ska vara så" :crazy:

Jag säger som flera andra, vart är hon som kommenterade fälttävlan?!

Jo den kommentaren va VÄLDIGT snorkig enligt mej... Jag va jättenyfiken på svaret då det ju som sagt i skritt är just 4 takt och man travar ju inte bakåt direkt...

Jag tror att hon helt enkelt inte kunde förklara det bättre än så, i alla fall inte i det läget. :p

för är det inte så att ryggningen inte är skritt bakåt? Och att ryggningen rent naturligt är tvåtaktig?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Uppdateringstråd 30
  • Tik som "luktar gott"

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka