Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är samma: ridsport@svt.seJo, jag tror att det är samma.
Japp! Nu har vi lärt oss att anledningen till att fälttävlanshästarna inte är spattiga på banan är för att de är loja och outbildade!
Men Nota Bene:
Försök stävja känslorna och skriv sakligt och korrekt (stava väl, och ett skiljetecken åt gången räcker). Försök förmedla varför Byström inte känns idealisk varken för oss som kan sporten, eller noviserna som lockats utifrån till sporten efter fälttävlanssändningarna.
Jag sticker väl ut hakan lite här nu kanske men here it goes... Vad gäller fälttävlanshästarna så ÄR de ju faktiskt inte lika välutbildade - inom dressyren.
Hahaha ja men det var väl helt rätt sagt
Grejen är att dom ÄR lika välutbildade fälttävlanshästar som Dressyrhästarna är dressyrhästar så hela jämförandet i sig är ju korkat. Jag hörde inte vad hon sa men hoppas hon la till då att fälttävlanshästarna även ska gå terräng och hoppning och att det inte finns en fysisk möjlighet att dom kan vara på samma utbildningsnivå i dressyren som en dressyrhäst.. Om hon sa det så, är det ju helt ok.
Jag sticker väl ut hakan lite här nu kanske men here it goes... Vad gäller fälttävlanshästarna så ÄR de ju faktiskt inte lika välutbildade - inom dressyren. Att de går ett lättare program är väl knappast nån hemlighet? Jag tappade ju sändningen, men hörde tidigt i sändnigen att hon snarare berömde ft-hästarna för att de inte är lika nerviga och känsliga - på ett positivt sätt!
Grejen är att dom ÄR lika välutbildade fälttävlanshästar som Dressyrhästarna är dressyrhästar så hela jämförandet i sig är ju korkat. Jag hörde inte vad hon sa men hoppas hon la till då att fälttävlanshästarna även ska gå terräng och hoppning och att det inte finns en fysisk möjlighet att dom kan vara på samma utbildningsnivå i dressyren som en dressyrhäst.. Om hon sa det så, är det ju helt ok.
Minns jag inte att hon sa. Hade hon sagt det hade det helt klart varit annorlunda.
Det jag heller inte gillar är de faktiska sakfelen. Rätta mig gärna om jag har fel. Jag har inte hittat någonstans i TR att man _måste_ ha vita ridbyxor. O då har jag läst den som finns på nätet som gäller från jan - 12.
Jag förväntar mig faktiskt mer av en expertkommentator än vad hon levererar.