Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kl
lite OT måste jag bara säga att jag älskar när Yvonne läser upp domarpoängen och ibland låter exakt som väderleksrapporten från SMHI i P1
...meen, det kanske bara är jag haha.
Men om man nu är FATTIG är det verkligen ett problem att dessa ungar inte får en enkel chans att bli toppryttare? Det känns som att det finns helt andra och större problem för fattiga barn.
McFlurry - du behöver inte titta om det är så tråkigt...
kl
Jag älskar hur kommentatorerna upprepar frasen "Allt kan hända!" precis som om dressyren skulle vara en intressant sport för en icke-insatt
Wow liksom, hästen tog en galoppfattning istället för att gå in på diagonalslutan... herregud vad spännande
Är det bara jag eller går Salinero bakom lod ca hela tiden? Kontrasten: Carl Hester där jag håller med om att det är klass! Så avspänt i jämförelse!
KL
Oj vad domarna dömer olika - en hade Hester på 86%, en annan på 77%. Ganska stor skillnad!
Är det bara jag eller går Salinero bakom lod ca hela tiden?
Jag håller med!
Jag sitter oftast och lyssnar på de ryttarna jag inte behöver se (måste ju jobba lite också). Speciellt nu efter att ha sett hoppning några dagar så tror jag det typ är nån ny uteslutning på gång när de skriker till...
Funderar bara lite, eftersom domarna "absolut inte vill se bakom lod" så borde hon kunna justera det om det drog ner så mycket. Antagligen gör det inte det då? Alltså priotiriterar hon annat är just formen? Jag undrar helt enkelt hur mycket domarna egentligen bryr sig?
Därmed inte sagt att det är bra gjort av gamlingen men fick ju trots allt bra poäng och de borde ju inte ha mercy för åldern?