OS-dressyren

Sv: OS-dressyren

Ja!

kl

Jag älskar hur kommentatorerna upprepar frasen "Allt kan hända!" precis som om dressyren skulle vara en intressant sport för en icke-insatt :p

Wow liksom, hästen tog en galoppfattning istället för att gå in på diagonalslutan... herregud vad spännande ;)

Din stad verkar vara en bra stad att vara fattig i!
Sveriges barnfattigdom ökar och finns i högsta grad.
Sen finns det många därefter som saknar andra förutsättningar
än pengar för att kunna göra en satsning.

Hiddeous beskriver problemet väl, läs hennes inlägg.
Sen funderar jag på varför ingen här ligger i toppen om det
bara krävs lite kämpavilja?

KL

Har inte hängt med, är det helt kört för Sverige? Ser att vi ligger i topp just nu, men flera ryttare i andra lag är ju kvar...

Ja sverige behöver rejäla missar från samtliga kvarvarande lag för att ha chans på bronset ens... så lagmässigt är det rätt kört.

I det individuella är ju küren kvar men det ser väl inte helt ljust ut där heller

Helt kört har det inte varit men det krävde att flera andra länder gjorde bort sig
totalt och red långt under deras normala nivå för att våra resultat skulle räcka till.
det är himla synd att Minnas ritt förra gången räknas!

Din stad verkar vara en bra stad att vara fattig i!
Sveriges barnfattigdom ökar och finns i högsta grad.
Sen finns det många därefter som saknar andra förutsättningar
än pengar för att kunna göra en satsning.

Hiddeous beskriver problemet väl, läs hennes inlägg.
Sen funderar jag på varför ingen här ligger i toppen om det
bara krävs lite kämpavilja?

Men om man nu är FATTIG är det verkligen ett problem att dessa ungar inte får en enkel chans att bli toppryttare? Det känns som att det finns helt andra och större problem för fattiga barn.

Och Carl Hester är bara underbar! Uthopia är också fin:p. För många år sen var han med i Horsetails och han lät programledaren sitta upp på hans då bästa häst för att prova piaffa osv. Så himla härligt av honom! Den rpgramserie som länkades till här i tråden är också bara fantastisk!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30
  • Hälta hos 10 veckor gammal valp.

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka