OS-dressyren

Sv: OS-dressyren

KL

WOW:love:

Ååh vad häftigt att det är så många duktiga ryttare som konkurrerar med holländarna, så otroligt fin ridning och jag gillar britternas ridning så mycket bättre:bow:

Sista övergången till passage :love:

Guldet KAN inte gå till nån annan!!! :bow:

Oj jösses jag sitter här och gråter.. bara för att de är så himla lugna och fina tillsammans, och för att hästen inte lär hitta en ryttare den passar bättre ihop med.

Ja verkligen, riktigt trevlig ritt!

Ingen som har problem med play? Har försökt få igång ljudet nu ett tag men det änder inget :( Vill ju höra poäng på delmomenten

kl

Det är visst britternas år i år. Lagsilver i fälttävlan, lagguld i hoppning och ja vad blir det tro i dressyr? Kan det bli ett guld ;)

Jag antar att det blivit nåt knasigt med domare-Hs poäng, för hon hör nog inte hemma på 15:e-platsen ;)
(72.222%, alla andra över 81%)

Är det något fel på siffrorna från London? Enligt uppdateringen fick Valegro siffrorna

K 84.333 2
E 83.222 1
H 72.222 15
C 85.111 1
M 81.111 1
B 84.444 1
F 82.889 1

VAD ser domaren vid H som vi andra inte ser? Det var förresten domaren vid H som hade Uthopia på 77% medan den vid K hade honom på 86%.

Eller är det fel på rapporteringen? :eek: :mad:

Är det något fel på siffrorna från London? Enligt uppdateringen fick Valegro siffrorna

K 84.333 2
E 83.222 1
H 72.222 15
C 85.111 1
M 81.111 1
B 84.444 1
F 82.889 1

VAD ser domaren vid H som vi andra inte ser? Det var förresten domaren vid H som hade Uthopia på 77% medan den vid K hade honom på 86%.

Eller är det fel på rapporteringen? :eek: :mad:

Domare H kanske har glömt glasögonen hemma?

Ja, om inte Digby hoppar ut eller blir utesluten på annat sätt. För gå på ungefär 60% lär han inte göra. :)

Charlotte och Valegr är fantastiska! :love: Där snackar vi happy athlete, en sån nöjd och harmonisk häst.

Men vad är det för fel på domare H som bara tyckte hon var värd 72%??? :crazy:

Sitter domarna på samma platser hela tävlingen? Är det isåfall dansken som är blind? (alternativt har en blind poängregistrerare vid datorn)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka