OS 2012 Hoppning

Sv: OS 2012 Hoppning

Nähä, snabba bud.. Nu är det inte alls säkert att hon (Lisen) startar imorgon.. Hon är och röntgas..

Ghaa... jag får vänta tills efteråt!

Börjar bli nervös!
Vad innebär det om han river ett då? Tar han inte med sig det felet under hela tävlingen i så fall?
Nä, jag vill nog gärna se en felfri ritt, gärna genom alla tävlingarna! :D

OS-hoppningarna är inte bra för mina nerver, speciellt inte när det händer saker med svenskarna, så som Lisens krasch. Hoppas att hon inte har skadat sig i alla fall..

Men attans vad spännande det är! Och svenskarna är ju så duktiga!!

Gad innebär det om han river ett då? Tar han inte med sig det felet under hela tävlingen i så fall?
Nej, bara han inte fortsätter riva sedan tar han med största sannolikhet sig till final och då börjar de om från noll. Det är inte som i Värdscupen tack och lov. :D Och i lagklassen påverkar dagens resultat endast startordningen, så laget börjar också på noll i morgon.

Hoppas det inte är något allvarligt.. Linda Heed skriver på expressen att hon tidigare haft problem med hälen.

35 ekipage är det tydligen som går till den första individuella finalen på onsdag, man kvalar in med dagens runda och morgondagens båda rundor, men sedan nollställs resultaten. Finalen rids i två omgångar, så de 35 ekipagen på förmiddagen minskas sedan ner till 20 ekipage till den sista och avgörande rundan, där de har med sig felen från onsdagförmiddagens första runda.

Åh vad bra med en OS-tråd här också, ni är betydligt mer insatta än vad jag är... :)

Jag reagerade på att kommentatorn (Lotta?) sa att Malin ABSOLUT hade varit med här med Räven om han inte hade blivit såld... men Malin har ju själv sagt att Räven inte hade varit aktuell som ersättare för Tore även om hon hade haft honom kvar? Eller har jag läst felaktiga uppgifter innan?

Antar att du menar japanskan? Såg väldigt orutinerat ut, skönt att de tog sig runt i alla fall.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Precis på dagen tre månader efter min ridolycka så fick jag äntligen möjlighet att komma upp på en hästrygg igen! :banana: Det var lite...
Svar
0
· Visningar
786
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var barn så tyckte jag att det såg så elegant ut att rida en häst på tygeln. Det ville jag också lära mig att göra. Vem vill...
Svar
0
· Visningar
1 240
Senast: Magiana
·
Träning Hej (Jag har letat lite i forumen men har inte hittat någon tråd som kan "hjälpa" mig) Jag har en fjortonårig connemara valack som...
Svar
11
· Visningar
1 164
Senast: Bosmma
·
Hästvård Vill börja med att förbereda er på att det kommer bli många frågor i samma tråd, och troligen väldigt långt :p I alla fall, ska...
Svar
15
· Visningar
2 869
Senast: Trix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod